SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Application inför WoD

Gå ner

[Accepted] Application inför WoD Empty [Accepted] Application inför WoD

Inlägg av SaveBilly. tis jan 21, 2014 8:44 pm

(Jag råkade göra ett konto innan detta, missade att man inte behövde göra det)

Info om dig själv:
Kom tillbaka till WoW för ca 2 månader sedan pga mycket dödtid. Har förnärvarande i MoP endast kört flex som högst men är sugen på att satsa högre i framtiden.
Ålder:19
Namn: Anton
Bor: Stockholm
Övrigt: Pluggar fulltid på universitet

Info om din char
Detta är en ny char som jag inte hunnit geara än. Har spelat hunter och warlock tidigare men ville byta upp mig till en tanking class för variation.
Klass: DK
Specc: Blood
Ilvl: 525 ~ (Bear in mind att det är application för WoD)
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Savebilly/simple
Professions: Inga för närvarande på denna char, ska ta tag i engineering

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: -
Tbc: BT (upp till och med Supremus)
Wotlk: ICC (12/12 5/12 HC)
Cata: Tier 11(12/12  3/12 HC)
MoP: Endast flex

Övrig info
Spelade några månader i TBC vid BTs tid. Spelade lite lätt i en casual guild och tog ner till och med supremus. Började spela sista halvåret av ICC och körde med ett semi seriöst guild som tog ner 12/12N och upp till och med Saurfang på HC. Precis vid slutet av Cata joinade jag Amaranthine legacy som skulle köra relativt tryhard i Cata. Vi var bland de första på servern att cleara 12/12 T11, dock så föll moralen i guilden efter några bossar på HC och den splittrades någon månad innan Firelands (tror att guilden fortfarande finns kvar, dock med helt andra personer)
Lägg upp en bild på ditt UI :
imgur.com/XtuHFri
Gamla guilder:
Amaranthine Legacy (Cata)
varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Inaktivitet(TBC), bytte till en lite seriösare guild (WotLK), guildsplittring(Cata)
Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Som det ser ut nu, ja, men med undantag (såsom tentaveckor)

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja

Har du mick som fungerar: Ja

Varför sökte du just till Sublime:
Har saknat att raida seriöst så jag har börjat söka efter en svenska guild som hade bra progress samt att en av mina tidigare guildmedlemmar (Teori) som jag raidade med i Cata berättade att han sökt till er guild och rekommenderade mig/oss att iaf söka in hit. flower

SaveBilly.
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Application inför WoD Empty Sv: [Accepted] Application inför WoD

Inlägg av Aeerís ons jan 22, 2014 9:21 am

Eftersom du är vän med Teori kan vi erbjuda dig en casual plats för att i ett senare skede få möjlighet till trial plats. Dock måste du veta det att eftersom du har valt en tank specc och pga ditt gear inte har möjlighet att triala åt oss för tillfället så kommer högst troligtvis alla tankspots att vara fyllda så fort som möjligt. Därför säger jag det redan nu att ifall du är sugen att börja spela med oss kan du redan nu fundera ut en annan specc/class du skulle vara intresserad av att spela.

/whispra Aeerìs, Teddybéar eller Püffen för en invite till guilden

//Aeeris
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet