SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted]Application inför WoD

Gå ner

[Accepted]Application inför WoD Empty [Accepted]Application inför WoD

Inlägg av Senyan ons jan 22, 2014 5:52 pm

Info om dig själv:

Ålder: 20
Namn: Jacob
Bor: Stockholm
Övrigt: Jag har spelat WoW väldigt länge, dock har jag aldrig kört så riktigt jätteseriöst. Det hade mest att göra med att servern som jag och mina vänner spelade på var jättedålig på PvE, fanns inga riktigt bra guilder på den.
Jag har erfarenhet med en massor av klasser, har kört och tycker om de flesta, så om jag det skulle behövas någon speciell klass/spec är det mycket möjligt att jag kan tänka mig den, dock finns några undantag. (Inga DKs, testar gärna att heala men har inte så mkt xp där, har aldrig kört någon Monk, men skulle kunna testa).
Jag har även 3 vänner som skrev sina applications igår, Teori, Sötnöten och Savebilly.

Info om din char:

Jag har ännu inte helt bestämt mig för vilken char jag ska använda som Main i WoD, men lutar mot priesten så jag skriver den här. Det sagt, behöver ni en annan klass mer är det mycket möjligt att jag kan tänka mig köra den!

Klass: Priest
Specc: Shadow
Ilvl: 510 atm
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Senyan/simple
Professions: Jewelcrafting/Enchanting, kommer se till att ha Engineering när jag bestämmer mig för en main.

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Ingen, spelade uteslutande med irl vänner.
Tbc: Ingen här heller, PvPade istället.
Wotlk: I 10 man tog jag allt som gick, förutom 0 keepers i Ulduar (Tror vi bara tog med 1 keeper), i 25 man var det lite hårdare, saknades en riktigt stark guild. Men vi tog all content på normal tills ICC då vi tog 11/12 HC. I ICC spelade jag även på ett flertal klasser, i 25 man endast på min priest, men i 10 man körde jag på en hel del klasser.
Cata: Hade tappat suget på WoW, tog den första patchens raids på normal, sedan slutade jag att spela tills nyligen.
MoP: Har börjat spela med vänner igen relativt nyligen och försöker fortfarande bestämma mig för en klass, så har bara kört LFRs.

Övrig info:

Lägg upp en bild på ditt UI:
i.imgur.com/9YKsinn.jpg

Gamla guilder:
Har i princip bara kört med guilder i WotLK, och då gjorde jag det på servern Executus.
Väl där körde jag i två guilds, en som hette Madness Within som inte var särskilt bra, vi clearade normal content i 25 man och sen körde jag med en halv guild grupp i 10 man som det gick riktigt bra för.
När ICC släpptes blev jag och en kompis erbjudna en plats i en bättre guild, en utav de 2 eller 3 bästa på servern (Fortfarande inte särskilt bra...) där vi sedan clearade upp till 11/12 HC. Lyckades dock aldrig få ner LK i 25 man.
Och i Cata spelade jag bara med några vänner på Stormscale där vi tog normal content innan jag tröttnade på spelet.

Varför leavat /kickad från dina gamla guilder:
Under Cata lämnade jag Executus, servern blev ännu mindre och numera är den helt död.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:
Låter alldeles utmärkt, tillräckligt mycket tid att cleara content utan att man blir utbränd.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:
Det och en del till.

Har du mick som fungerar:
Jadå, det ska den göra.

Varför sökte du just till Sublime:
Ett schysst namn, ligger på rätt server, har bra tider för att raida...
Och förstås att 3 av mina vänner redan har appliat Smile

Senyan
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Application inför WoD Empty Sv: [Accepted]Application inför WoD

Inlägg av Teddybear tor jan 23, 2014 2:01 pm

Som vi sa till de andra, du får gärna en casualplats för att du har vänner i guilden, och att i ett senare skede få en trialplats inför WoD.

Kontakta Teddybéar, Aeerìs eller Püffen för invite.

//Teddybéar
Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet