SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Application för WoD

Gå ner

[Accepted] Application för WoD Empty [Accepted] Application för WoD

Inlägg av Sötnöten tis jan 21, 2014 10:40 pm

Info om dig själv

Ålder: 20
Namn: Ludvig
Bor: Stockholm
Övrigt: Jobbar på Bombardier fulltid.

Info om din char

Klass: Hunter
Specc: Survival
Ilvl: 537
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/S%C3%B6tn%C3%B6ten/advanced
Professions: Tailoring och Engineering

Vad har du för raid Experience: Jag började spela WoW i slutet av TBC och då mainade jag Shaman, jag har spelat Shaman ända fram tills jag började spela MoP igen i slutet på ToT:patchen då jag rerolla till Hunter och har sedan dess spelat Hunter. Har dock inte kört någon normal SoO än så länge.

Vanilla: -
Tbc: -
Wotlk: Naxx 15/15, Ulduar 12/14, ToC 5/5, ICC 12/12
Cata: BD 6/6, BoT 4/4, TFW 2/2, FL 4/7
MoP: -

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/PaFOWoF.jpg

Gamla Guilds:
Under WotLK spelade jag i ett flertal guilder, hittade aldrig en som höll ihop under mer än ett tier.
Sedan i Cata anslöt jag tillsammans med en vän, Savebilly, till en ny guild som hette Amaranthine Legacy. Den guilden var lite mer hållbar och i den guilden tog jag ner den tidiga contenten i Cata upp till Firelands då guilden försvann halvt igenom.
Efter det slutade jag att raida seriöst och detta är den första seriösa guilden sen dess.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Jag leavede de flesta guilds för att de inte fortsatte raida in i nästa patch och så bytte jag server I början av Cata, och även nu i MoP.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ja

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja

Har du mick som fungerar: Ja

Varför sökte du just till Sublime: En kompis till mig (Teori) ansökte till guilden och jag blev också sugen på att söka till guilden då.

Sötnöten
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Application för WoD Empty Sv: [Accepted] Application för WoD

Inlägg av Aeerís ons jan 22, 2014 9:28 am

Eftersom du är vän med Teori kan vi erbjuda dig en casualplats för att i ett senare skede få en trial plats. Dock som det ser ut nu har vi redan proppfullt med hunters innan expansionen, detta kan ju alltid ändra men ifall du verkligen vill spela med oss till WoD kan du redan nu fundera ut en reserv char du möjligtvis kunde spela på, annars får du bara hoppas att det dyker upp en hunterplats i ett senare skede, men tyvärr är det inget att räkna med.

/whispra Aeerìs, Teddybéar eller Püffen för en invite till guilden

//Aeeris
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet