SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Application för WoD

Gå ner

[Accepted] Application för WoD Empty [Accepted] Application för WoD

Inlägg av Teori mån jan 20, 2014 7:25 pm

Ålder: 20
Namn: Adrian
Bor: Stockholm
Övrigt: Studerar för närvarande på KTH fulltid.

Info om dig själv:
Jag kom tillbaka till WoW för cirka 6 månader sen efter ett 2 års uppehåll för att lira med några kompisar (var det tänkt), men jag kände snabbt att casual spelande inte var något för mig, så jag joinade ganska snabbt en guild på Kazzak och progressade med dom fram till Thok HC. Efter julloven blev det dock ganska dött i guilden så då FCM:ade vi till Tarren Mill. Nu har jag då än en gång sug att köra lite mer hardcore och det skulle därför vara najs att ha en guild som har lite mer långsiktig plan för raiding.

Info om din char:
Från början (typ BC) var palan inte mer än en alt (har tidigare kört rogue exklusivt i raids), men kände nu i MoP att det var dags att pröva något nytt.

Klass: Paladin
Specc: Retribution
Ilvl: 572
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Teori/simple
Professions: Jewelcrafting och Engineering

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Tog typ lvl 40 innan BC kom :>
Tbc: Tog Illidan pre-nerf och fram till M'uru i Sunwell.
Wotlk: Clearade upp till Anub'arak HC, sen försvann guilden.
Cata: Körde ett par bossar i Firelands HC, men inte mycket mer.
MoP: SoO 10/14 HC, började som sagt precis när raiden släpptes.

Övrig info:
Även om det här mest blir en applikation för framtida raider så hoppar jag gärna in både som DPS och tank (565 ilvl där) ifall behovet finns. Vet att ni letade tank nu, vet dock inte om jag är tillräckligt skillad för den rollen trots gearet.

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/jbEhZpb.jpg

Gamla guilder: Senast Mars på Kazzak. Om man ska gå låååångt bakåt så spelade jag med en guild vid namnet Misanthrope på Kazzak.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Båda guilderna liksom föll isär iochmed lov och dylikt.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: I nuläget, ja.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja.

Har du mick som fungerar: Ja.

Varför sökte du just till Sublime: Såg att ni sökte medlemmar till expansionen och blev uppmuntrad av Aeeris (tror jag? :p)

Teori
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Application för WoD Empty Sv: [Accepted] Application för WoD

Inlägg av Aeerís tis jan 21, 2014 5:05 pm

Tyvärr e de proppfullt på dps spotsen i vår 10 manna grupp så vi kan tyvärr inte erbjuda dig någon sådan. Dock är vi i stort behov av en tank så om du är raidsugen kan vi erbjuda dig en tank spot tills vidare. Om inte är du välkommen att joina oss för att bli WoD trial i ett senare skede!

Whispra Aeerìs, Teddybéar eller Püffen för en invite!

//Aeeris
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet