SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Application inför WoD (mage)

Gå ner

[Declined] Application inför WoD (mage) Empty [Declined] Application inför WoD (mage)

Inlägg av Fiski tis jan 28, 2014 2:58 pm

Info om dig själv:

Ålder: 20
Namn: Maximilian
Bor: Göteborg
Övrigt: Jag har körkort

Info om din char

Klass: Mage
Specc: Frost just nu
Ilvl: 533 just nu
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Fiski/advanced
Min priest som var main under MoP eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Skyggja%C3%A1/advanced

Professions: Enchanting och Tailoring

Vad har du för raid Experience: Jag började raida under TBC i ett guild som hette <From the Ashes> på Twisting Nether (horde). Då raidade vi 5 dagar i veckan 19.00 - 00.00 och tog allt upp till Illidan innan nerfs. När Sunwell Plateau kom ut så hade många i guildet tröttnat på att farma BT och MH så vi hade svårt att hitta nytt folk, vilket ledde till att jag gick med i guildet <Conspiracy> som just då var top 5 eller något liknande på servern. Jag tröttnade dock efter ett tag och slutade med WoW efter M'uru och sålde mitt konto till en IRL-kompis (som fortfarande har kontot men ej spelar).

När WotLK kom ut så började jag spela igen på Twisting Nether men på ett nytt konto. Då körde jag Fire Mage i ett helsvenskt guild som hette <Man Steker Liksom> som senare bytte namn till <Collaboration> om jag inte minns fel. Dock så slutade jag spela några veckor innan Ulduar kom ut (vilket jag ångrar!).  Några patcher senare så kom jag tillbaka till WoW och började raida ToGC/ICC med pugs som Alliance på silvermoon.

När Cataclysm kom ut så raidade jag inte mycket alls, körde mest casual PvP. Bytte till horde senare dock när en kompis fick reda på att jag spelade WoW och började spela i hans guild under Firelands och Dragonsoul. Det gick OK i Firelands, tog alla bossar förutom hc Ragnaros (vi hade väldigt konstig setup hela tiden, typ 2 tank warriors, 2 dps warriors, 2 mages osv, saknade rogues/hunters/warlocks). När Dragonsoul kom så bytte vi alla faction till Alliance på servern Ravencrest. I Dragonsoul fick vi dock lite bättre setup men hade problem med närvaro av vissa personer så ibland kunde vi inte raida alls i flera dagar i sträck, vilket ledde till att vi hamnade efter i progression. Guildet slutade därför att raida innan vi tog Heroic Deathwing ,så jag började hjälpa ett annat svenskt guild på servern med progress. Detta ledde till HC deathwing dog och även HC Ragnaros (nerf).

Inför MoP så försökte vi få igång guildet igen (Katastrof) men utan resultat, vilket ledde till att jag och två kompisar från guildet gick med i ett annat svenskt guild på Ravencrest som hette <DET ÄR MYSIGT>. Det gick sådär i början och slutade med "disband" (lång paus för många spelare), så jag och min andra kompis gick med i ett guild som hette <Legio Tardus>. Där gick det bättre och vi tog full MsV HC och HoF HC innan nerfs. Jag tog dock en paus när t15 kom, återvände kort därefter men hängde bara med på alt-raids, samma under SoO.

Vanilla: / hann knappt bli 60 Smile.
Tbc: Allt förutom Kil'jaeden innan nerfs
Wotlk: Full t7 + t9 och t10. Normal + lite HC.
Cata: Full hc t12 + t13 hc.
MoP: Full MsV hc + Full HoF HC. T14 + T15 + T16. Normal + lite HC.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : Min priests i.imgur.com/wmGJygZ.jpg

Gamla guilder:
TBC: <From the Ashes>, <Conspiracy>
WOTLK: <Man steker liksom>, <Collaboration>
Cataclysm: <Katastrof>
MOP: <DET ÄR MYSIGT>, <Legio Tardus>

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Mer eller mindre disband av gamla guilder förutom Legio Tardus. Anledningen till att jag lämnar Legio Tardus är att jag vill bli horde.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ja, perfekta dagar!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes.

Har du mick som fungerar: Har en suverän mick.

Varför sökte du just till Sublime: Jag vill gå horde inför WoD tillsammans med en kompis, så jag har letat runt på olika realm-forums efter lovande svenska guilder och bestämde mig för att ansöka till eran guild.

Fiski
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Application inför WoD (mage) Empty Sv: [Declined] Application inför WoD (mage)

Inlägg av Aeerís ons jan 29, 2014 8:59 am

Vi har tyvärr proppfullt på magespotsen för tillfället. Önskar dig lycka till på annat håll !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet