SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined]Apply Mage

Gå ner

[Declined]Apply Mage Empty [Declined]Apply Mage

Inlägg av Isflak ons jan 15, 2014 10:54 pm

Ålder:16, 17 i april
Namn:Emil
Bor:Sunne, Värmland
Övrigt:Går linje Industri med inriktning Maskinoperatör Smile

Info om din char

Klass: Mage
Specc: Frost
Ilvl: 531
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Isflak/simple

Vad har du för raid Experience: Mina första raids gjorde jag i WotlK då det va inte förrän WotlK jag börjat spela med wow. Kom inte in i någon guild då och sökte inte direkt någon heller. Men pugade till mig alla bossar i ICC normal och även någon i HC.
Senare i cataclysm blev jag mer utav en "hardcore raider" och joinade en guild. [Jag spelade alliance då på servern Defias Brotherhood, character name: Mandah.) Då spelade jag Hpaladin och tog ner alla bossar i HC i Dragon Soul. Och senare när MoP kom ut var jag kvar i samma guild och tog ner bossar i normal i MSV, sen splitta raidteamet, och jag tog en paus ifrån wow. Nu de senare veckorna har jag börjat spela igen och tycker det är jättekul att va igång igen och på en ny server! Endast spelat på Tarren Mill i nån vecka! Smile
På magen nu har jag 13/14 Normal och Flex.

Vanilla:-
Tbc:-
Wotlk:^
Cata:^
MoP:^

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI :postimg.org/image/uu0s301gd/

Gamla guilder:Eftersom jag är ny på denna server, har jag bara varit i min egna: Riksdagen, och nu för några dagar sen joinade jag en guild som heter: I set my friends on fire. Som har 14/14 normal.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :Inte lämnat än, men trött på att folk inte dyker upp och är otrevliga emot varandra.

Vi raidar 3 dagar i veckan kan du vara med på minst 2: Jag kan nog 3 dagar. Beror på vilka! [Helst inte Fredag, Lördag]

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Japp! Smile

Har du mick som fungerar:Det har jag!

Varför sökte du just till Sublime: Såg att ni recruitar folk! Och även om jag inte kommer in i erat raidteam så behöver jag verkligen en bra och schysst guild! Men vore jättekul att få köra någon gång med er om ni skulle va dåligt med folk! Skulle även gärna vara med om ni skulle köra flex osv! Smile

Isflak
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined]Apply Mage Empty Sv: [Declined]Apply Mage

Inlägg av Teddybear tor jan 16, 2014 11:30 am

Tyvärr är du inte vad vi söker efter, lycka till med guildsökandet!

//Teddybéar
Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet