SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted]Brewmaster Monk

Gå ner

[Accepted]Brewmaster Monk Empty [Accepted]Brewmaster Monk

Inlägg av Ciq ons maj 07, 2014 4:19 pm

Info om dig själv: Tjena, Vincent heter jag, 24 bast förlovad och jobbar som Vakt. På fritiden är jag med vänner, tjejen eller med min älskade WoW. Jag ska plugga till hösten så då måste jag ha mitt älskade WoW bredvid mig när jag behöver en stund för mig själv. Jag älskar o spela som tank, har alltid nästan kört det och det är de jag brinner för att kunna tanka i high end raids och gå loss på dps mätaren.

Ålder: 24
Namn: Vincent
Bor: Göteborg
Övrigt: Förlovad, Vakt, Biff, Snygg, Lång etc etc.

Info om din char

Klass: Pandaren, Monk
Specc: Brewmaster (Tank)
Ilvl: 574
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Ciqness/simple
Professions: Mining och Alchemy (600)

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Spelade inte WoW.
Tbc: World 3rd Illidan Stormrage, med guilden Last Resort @ Kazzak
Wotlk: Slutade spela pga skola/tjej.
Cata: 8/13 heroic (BWD, BoT, TotF), sluta spela när FL kom ut pga sista rushen för skolan. 7/8 hc (Dragon Soul)
MoP: Började sent som i julas i MoP, då jag fick suget tillbaka, 10/14 hc (SoO).

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : speedyshare.com/abxtG/WoWScrnShot-050714-181036.jpg

Gamla guilder: Last Resort (Kazzak) Madhouse och What Went Wrong (Talnivarr) Fantastic Ten, Zanity och Crysipt (Tarren Mill)

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : I Fantastic Ten så lämna jag pga att deras officer var tanks och att de fick alltid förtur även om jag va brutalt mycket bättre spelare. I Zanity drog jag efter att de merga till 25 manna och drog in massa 530+ folk. Och i Crysipt drog jag för att de inte hade plats för en till Tank då de hade 3 st och de ville progressa Garrosh hc med en ensam tank.


Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Yes

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes

Har du mick som fungerar: Yes

Varför sökte du just till Sublime: Verkar som en bra och ordentlig guild som sköter allt snyggt. Trevligt folk (Ganisha, en riktigt broder) och att ni är just svenskar.

Ciq
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Brewmaster Monk Empty Sv: [Accepted]Brewmaster Monk

Inlägg av Teddybear tor maj 08, 2014 10:06 am

Kommer med svar inom kort!
Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Brewmaster Monk Empty Sv: [Accepted]Brewmaster Monk

Inlägg av Teddybear fre maj 09, 2014 3:11 pm

Du är välkommen som trial till Sublime, dock så har vi ganska många trials för tillfället, och svårt att testa alla samtidigt, vi kan snacka mer ingame om du har några frågor.

whispra Aeeris lr Teddybear
Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Brewmaster Monk Empty Sv: [Accepted]Brewmaster Monk

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet