SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined]apply Pandaren Monk

Gå ner

[Declined]apply Pandaren Monk Empty [Declined]apply Pandaren Monk

Inlägg av Morrethaman lör feb 08, 2014 8:54 pm

HEj! Jag heter anton och är info om min gubbe.

Info om dig själv:

Ålder:24
Namn: Anton
Bor: Karlskrona
Övrigt: Hittade inte hur jag la upp bild på min wow gubbe :S

Info om din char

Klass: Monk
Specc: Brewmaster , tank
Ilvl:521
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/Morrethaman/simple
Professions: 600 mining och 600 herbalism

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Gjort alla raider i vanilla och dungeons
Tbc: Gjort alla , karazhan och naxxramas etc.
Wotlk: Gjort det mesta minns inte alla.
Cata: Spelade aldrig detta , gjorde uppehåll för 3 år sen typ.
MoP: LFR-SoO och LFR-MoV , LFR Terrace of endless spring

Övrig info . Social , aktiv , jag har absolut ingen brådska med gear jag kan få mitt gear sist av alla om det är så,  Jag spelar för det är roligt inget annat. Jag kan ta kritik och feedback för det gör en bara bättre. JAg är 24 år gammal.

Lägg upp en bild på ditt UI :

Gamla guilder: Californication .

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Lämnade guilden , på grund av de andra var inaktiva.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Oftast kan jag dem dagarna men just nu ser det lite olika ut på grund av att jag har praktik med skolan. Praktisera då lite olika dagar och tider bland annat helger.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja men inte alltid. Har som sagt med praktiken genom skolan att göra.

Har du mick som fungerar: Ja,.

Varför sökte du just till Sublime: Eftersom det är en svensk Guild och jag tycker det  är roligare att spelar med svenska medlemmar och det underlätta när vi prata med varandra, alla förstår varandra lättare. Samma tider inte behöva gå efter vart folk bor t.ex. att i USA är dem 6 timmar före oss.

Morrethaman
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined]apply Pandaren Monk Empty Sv: [Declined]apply Pandaren Monk

Inlägg av morrehaman sön feb 09, 2014 6:56 am

hehe blev lite fel i början stå är , men skulle stå här Smile

morrehaman
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined]apply Pandaren Monk Empty Sv: [Declined]apply Pandaren Monk

Inlägg av Aeerís sön feb 09, 2014 11:16 am

Näe dehär håller tyvärr inte. Eftersom du söker som tank kräver vi mycket mera av dig som trial jämfört med healers å dps. Som tank vill vi att du ska kunna börja din trial period direkt å för de kräver vi att du har likvärdig gear som oss (570 ish ilevel). Som tank kräver vi också att du ska kunna hålla i stort sätt 100% attendance, å de krävs verkligen mera än lfr xp för att vi ska vara övertygad om att du är en duktig tank.

Men vi tackar så mycket för din ansökan och önskar dig lycka till på annat håll med ditt guildsökande !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined]apply Pandaren Monk Empty Sv: [Declined]apply Pandaren Monk

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet