SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined]apply

Gå ner

[Declined]apply Empty [Declined]apply

Inlägg av Samung1 lör sep 21, 2013 8:43 am

Ålder:27
Namn:Martin
Bor:Varberg
Övrigt: Jobbar som Snickare och Kock

Info om din char

Klass: Warrior
Specc: Fury
Ilvl:544
Länka armory profile:
eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/R%c3%a5biffen/simple
Denna profile e dock i tank specc där jag har lite dps gear var bara för hjälpa guilden då dom sakna tanks men i dps gear har jag 544.. kan visa ingame senare vid intresse ofc.. det e seg update på armory!
Professions:Blacksmith o enchanter med max  skillz

Vad har du för raid Experience:I det seige har jag downat 6 bossar o nästan den 7.. Lär mig väldigt snabbt med taktiker o dylikt:D

Vanilla: Spelade jag inte..
Tbc: Starade spela då men på en annan warr som jag sedan sålde men clearade allt inklusive sunwell då jag lirade i en hardcore Guild på twillights hammer vid det tillfället
Wotlk: fortfarande samma warr cleara jag trial of the crusader sen la jag av o sålde den char ja haft sen tbc då jag tyckte denna exp var riktigt dålig o tråkig.
Cata:
MoP: Köpte min polares warr  här i mop precis innan thunder king kom ut så raia lite i msv men var inte mycket . sen i thunder king clera 12/12 normal o 5 bossar hc..

Övrig info
Men kanske var lite rörigt i raid exp men kan säga har alltid lirat warr o vet precis hur min class fungerar utan o innan till o håller mig alltid updated med echants gems mat etc o nya info som kan förbättra min dps
Lägg upp en bild på ditt UI :

Gamla guilder:
Spelat i lite blandade guilder för har inte hittat en Guild jag gillat riktigt men så joina jag min nuvarande Guild apocalypse Rising där jag trivs jätte bra men dom har problem med tanks sen slackas det med raid tider folk måste dra tidigare för lång tid mellan wipes och sen vill jag har lite snabbare o bättre progress drf jag söker mig vidare.