SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av Byogore mån okt 13, 2014 6:37 pm

Ålder: 22 Dystra vintrar gammal.
Namn: Harley
Bor: Bor just nu i Linköping med min Sambo.
Övrigt:

Info om din char

Klass: Warrior.
Specc: Just nu Fury, kan tänkas lira vad som.
Ilvl: 570.
Länka armory profile: Ej tillåten att skicka länkar. Byogore på Tarren Mill.
Professions: Engineering / JC.

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: kortfattat: Progressade i BWL när TBC kom.
Tbc: Var med i Eclipse och progressade på KJ i sunwell. Allt innan dess är clearat. har alla datum på min rogue. Lilzanex på outland.
Wotlk: Jag raidade med er, under namnet Skinboll/Elementaly. Resto/elemental Shaman.
Cata: Allt nere, Hade DS 25 HC på farm.
MoP: Har tagit det relativt lungt under MoP. har i stort sett dödat allt nu i efterhand. Gick med i Prime för endast några dagar sedan. Är med på deras Garrosh kills för looms. Nu i patchen slår det ju om till 100% för din första loom så efter det hade jag tänkt att lämna dem.

Blev erbjuden en Plats i Sanitas på frostwhisper för endast några dagar sedan. (World third Garrosh 10 HC)
Men jag valde att tacka nej pga av deras tider. 7 dagar i veckan passar inte mig.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI(in-combat) :

Har lagt raidandet på is under MoP så det är ganska standard just nu, ska uppdateras lagom till WoD.

Raid-relaterade addons just nu:
DBM.
Tell Me When.
Recount.
Lorti UI.
Move Anything.
Extra CD.

Gamla guilder:

Vanilla: Alea Iacta Est.
TBC: Eclipse.
Wotlk: Sublime.
Cata: Nu minns jag inte namnet på guilden jag var med i.
MoP: Prime, som inhoppare/casual.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Alea Iacta Est disbandade så fort TBC kom.
Eclipse lämnade jag lagom till Wotlk. Inga arga miner där.
Sublime, om jag minns rätt så slutade jag raida med er under ICC tiden. Anledningen minns jag inte riktigt men det var väl för att gå över till PvP. Lirade Arena med Henka och Avon.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:

Absolut, inga som helst problem.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:

Jajjemän!

Har du mick som fungerar:

Funkar alldeles utmärkt!

Varför sökte du just till Sublime:

Ni är ett härligt gäng som jag har haft riktigt roligt med under tiden jag var med. Och jag vill även sätta igång med End-game raidandet igen. På en hög men samtidigt lugn nivå. 3-4 Dagar i veckan passar mig perfekt.

Jag för gärna vidare konversationen över Skype eller liknande program, om ni har något mer ni undrar över.

Hoppas att vi höres av snarast, ha det!

Mvh: Byogore/Harley

Byogore
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty Sv: [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av byogore tis okt 14, 2014 10:58 am

Glömde nämna att jag söker en plats till eran WoD-rooster. Intresset för att farm SoO just nu är ganska lågt, Hoppas att ni kan klämma in mig för WoD.

Märkte precis att jag glömde "Övrigt", så here goes:

jag brygger jävligt gott kaffe, så har ni vägarna förbi linköping får ni gärna komma in på en kopp eller två!
Har två jobbiga hundar vid namn Knut och Casper, dom tar kvinnan i huset hand om, har en tendens att fastna vid datorn, who doesn't?

Jobbar som svetsare/Mekaniker på SSAB i Oxelösund. Skitigt, grisigt, varmt som fan. Men pengarna går alltid åt.

Väntar förväntansfullt på svar, hoppas vi hörs av snart!

Mvh: Harley/Byogore.

byogore
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty Sv: [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av Soturi tis okt 14, 2014 2:26 pm

Tack för din ansökan, men du är inte vad vi söker i dagsläget. Vi har redan för många melee som det är för 20-man, lycka till på annat håll med ditt guildsökande.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty Sv: [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av Byogore tis okt 14, 2014 2:54 pm

Jag förstår.

Finns det möjlighet att komma med som social tillsvidare?
Nu är det en månad kvar till WoD och vad som helst kan hända, det kanske dyker upp en melee /tank spot. Jag har inga problem med att sitta som "Stand-by".

Byogore
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty Sv: [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av Soturi tis okt 14, 2014 4:00 pm

Vi har ingen ev. raidspot att erbjuda dig heller, så jag ser personligen ingen poäng att bjuda in dig som social eller "stand-by" som du kallar det. Du skriver även att ditt intresse av att "farma SoO" är lågt, vilket i sin tur leder till frågan, hur jag kan testa dig innan WoD?
Du är helt enkelt inte vad vi söker, tackar återigen för visat intresse.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot? Empty Sv: [Declined] Byogore - Warrior - Fury/arms, Prot?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet