SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Prot/Holy pala vill raida utan byxor igen

Gå ner

[Declined] Prot/Holy pala vill raida utan byxor igen Empty [Declined] Prot/Holy pala vill raida utan byxor igen

Inlägg av Expré fre sep 26, 2014 11:25 pm

Info om dig själv:

Ålder: 24
Namn: Simon
Bor: Helsingfors
Övrigt: Fysioterapistudent

Info om din char

Klass: Paladin
Specc: Prot/Holy
Ilvl: 572/559
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Expré/simple
Professions: jc/enchanter

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Började lira, sprang runt som en idiot i deadmines innan jag fattade att man skulle levla upp också.
Tbc: Clearade Karazhan, Gruul, Magtheridon, SSC. 2/4 TK 2/6 Hyjal
Wotlk: Clearade Naxx, OS 3D, EoE. 10-talet bossar i Ulduar. TotC 4 bossar, allt i ICC utom LK 25 HC.
Cata: TotfW normal, BoT 1 HC, BWD 5 HC om jag minns rätt. Firelands allt utom Rag HC, DS fram till Spine HC
MoP: MV 4/6 HC, HoF 4/6, ToeS 2/4 HC, SoO 13/14 HC.

Övrig info
Joinade Sublime under TotC i WotLK, tvingats ta paus från spelet under vissa perioder då studierna blivit lidande av spelandet. Senast så kraschade HDDn under pågående progress på Garrosh och det fanns då inga ekonomiska möjligheter att uppgradera burken. Nu skulle jag gärna återigen vilja raida med er och detta med en helt ny och uppdaterad burk.

Lägg upp en bild på ditt UI(in-combat) :
Har tyvärr inget screenshot på UI't, men kör ElvUI med DBM och lite andra småaddons för att underlätta raidandet.

Gamla guilder:
Sublime är väl enda värd att nämna, övriga har varit fredagsfylleguilder och IRL guilder.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Som jag tidigare nämnt har jag tidigare varit tvungen att trappa ner med spelandet pga studierna och värdelös hårdvara. Studierna börjar vara på slutrakan och jag känner för att börja spela igen då det varit något som saknats när man inte spelat.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:
Jo
Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:
Jo
Har du mick som fungerar:
Jo

Varför sökte du just till Sublime:
För att få höra Sams lena stämma på mumble och bubbla Sebbe när han står i skit. Dessutom är det asvarmt i lägenheten så jag behöver ha en orsak till att spela utan byxor.

Expré
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Prot/Holy pala vill raida utan byxor igen Empty Sv: [Declined] Prot/Holy pala vill raida utan byxor igen

Inlägg av Soturi lör sep 27, 2014 4:44 pm

Tjena Simon, dessvärre finns det verkligen inte plats för ännu en paladin i vårt nuvarande roster. Alla fronter är tokfyllda inför 20-man bortsett från ev. en mage och/eller en boomkin.
Vi kan ta oss en ny titt på läget när WoD släpps, men du får väldigt gärna stanna i guilden som casual tills dess.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet