SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted]warrior /prot/fury söker sig en ny familj

Gå ner

[Accepted]warrior /prot/fury söker sig en ny familj Empty [Accepted]warrior /prot/fury söker sig en ny familj

Inlägg av slitenkatt tis jan 28, 2014 7:20 pm

Info om dig själv:

Ålder: 20
Namn: Magnus Edenryd
Bor: Ede / Hammerdal
Övrigt: tjena! heter magnus jag å bor hos mina päron just nu skall snart flytta ut med min flickvän. Jag är en glad kille har lätt att prata med folk. är mest inloggad på raid dagar kan hända ibland att jag är inne annars.

Info om din char

Klass: warrior.
Specc: prot / fury / arms
Ilvl: 562 / 557 / 520
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Slitenkatt/simple
Professions: Blacksmithing. Alchemy. inte klar med BS ännu och ska byta ut alchemy till JC

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: ingen
Tbc: ingen
Wotlk: TOCH ICC
Cata: BH. FL 7/7. BOT 4/4. BWD 6/6. TOTFW 2/2. DS 8/8. inga hc denna tid
MoP: TOT 12/12 SOO 13/14 varför jag inte har 14/14 är för jag hittar sämst puggs jämt + min förra guild sög.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : har bara DBM RECOUNT OMEN3 sen har jag allt orginal så tror ni inte bryr er så mycket mer..

Gamla guilder:har raidat med Fusion sen cata

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : jag leavade dom nu å flytta hit för hopp för att kunna raida bättre än va jag gjorde med dom

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: alla dagar!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: inga problem

Har du mick som fungerar:funkar superb!

Varför sökte du just till Sublime: hörde av min brosa att ni är as bra (inge fjäsk om nu tror de) å hoppas på att jag kan utöka mina kunskaper om hc raiding.
 Smile

slitenkatt
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]warrior /prot/fury söker sig en ny familj Empty Sv: [Accepted]warrior /prot/fury söker sig en ny familj

Inlägg av Aeerís ons jan 29, 2014 8:57 am

Accepted som WoD trial, kan snacka mera om det ingame !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet