SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Fury Warrior söker nytt folk att ha kul med.

Gå ner

[Accepted] Fury Warrior söker nytt folk att ha kul med. Empty [Accepted] Fury Warrior söker nytt folk att ha kul med.

Inlägg av SteelFiX fre jan 31, 2014 1:20 am

Info om dig själv:

Ålder: 21
Namn: Robin Israelsson
Bor: Norge (för tillfället)
Övrigt: Har snabbt för att lära mig nya saker och väldigt lätt att prata med, sitter även utan jobb för tillfället så det finns mycket tid för WoW.

Info om din char

Klass: Warrior
Specc: Fury
Ilvl: 557
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Steelfix/simple

Professions: Blacksmithing : 600
                Jewelcrafting : 600

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Har endast kört Transmogrun på dom som är tom.
Tbc:
Wotlk:
Cata:
MoP: 11/14 SoO normal men kan tacts på alla.

Övrig info:
Jag började spela nu under MoP och har lärt mig allt väldigt snabbt, all upplärning har jag
fått av både Slitenkatt och Friskhund.

Lägg upp en bild på ditt UI : Har enbart Recount, DBM, och atlasloot, så det finns inte så mycket att se, har allt original.

Gamla guilder: Fusion.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Jag leavede den för att följa med Slitenkatt över till Tarren Mill för att fortsätta att lära mig allt om Warrior.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Jajamensan

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Inga Problem.

Har du mick som fungerar: japp.

Varför sökte du just till Sublime: Jag sökte till Sublime för att jag har hört mycket bra om er, och dels för att kunna fortsätta spela med Friskhund och Slitenkatt, men även för att kunna lära känna nytt folk.

SteelFiX
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Fury Warrior söker nytt folk att ha kul med. Empty Sv: [Accepted] Fury Warrior söker nytt folk att ha kul med.

Inlägg av Aeerís fre jan 31, 2014 9:53 am

Accepted som WoD trial, kan prata mer ingame om detta !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet