SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Gizmor, Balance Druid.

Gå ner

[Declined] Gizmor, Balance Druid. Empty [Declined] Gizmor, Balance Druid.

Inlägg av Gizmor tis sep 23, 2014 6:55 pm

Info om dig själv:

Ålder: 20 år.
Namn: Emil
Bor: Lerum, en liten ort utanför Göteborg.
Övrigt: Tjenare! Emil heter jag och kommer från Lerum, en liten ort utanför Göteborg. Tog studenten för 1 och ett halft årsen, gick byggprogrammet på gymnasiet med inriktning snickare. Just nu jobbar jag på ett företag som heter Fasadsystem AB där vi bygger dörrar,fönster och fasader i aliminium. Jag är en go å glad kille som är lätt att ha att göra med och trivs väldigt bra i svenska guilder. Jag har ett väldigt stort intresse för datorspel överlag och spenderar nästan all min fritid framför datorn där jag spelar World of Warcraft som alltid varit och kommer alltid att vara mitt favoritspel.


Klass: Druid
Specc: Balance
Ilvl: 568
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Gizmor/simple
Professions: Just nu spelar jag med Tailoring och Engineering för att få ut så mycket dps som möjligt av min gubbe.

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Raidade tyvärr inte här.
Tbc: I TBC raidade jag på min rogue lite casual, dödade Gruul och alla bossar i Karazhan.
Wotlk: Raidade lite på min DK under naxx, tror jag dödade allt där, sen levelade jag min druiden och började raida på den I ulduar, 12/14 HM, Totc 5/5 HC, ICC 11/12 HC och även Ruby sanctum HC.
Cata: I cata blev jag sugen på rogue igen och började lira det under första tieret. Det blev mest casual men lyckades ändå döda lite bossar här och där tack vare en weekly pug som gick runt med folk från olika guilder. BWD 5/6 HC, BoT 4/5 HC, och Totfw 1/2 HC. Sen tog jag en liten pause under fierlands och startade halvvägs in i firelands igen då fick jag syn på <Grupperingen> som var en svensk 10 manna guild som letade folk och då bestämde jag mig för att apply och då kom jag med. Dödade 7/7 HC i firelands och I DS dödade jag 8/8 HC.
MoP: I MoP fortsatte jag i samma guilde och raidade MSV 6/6 HC, HoF 6/6 HC, TOES 3/4 HC. Sen när ToT startade tog jag en lite pause pågrund av lite saker IRL och kom tillbacka imitten av SoO. Började raida med några gammla guildmembers och lyckades döda 9/14 bossar HC.
Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI(in-combat) : i.imgur.com/iRYUSBi.jpg?1

Gamla guilder: I början av Wotlk raiade jag i en guild som hette <Heavens Touch> dissbandade innan Totc pågrund av att vi tappade folk och att folk tröttnade och gick vidare. Gick guildlöss ett tag men sen började jag raida med en weeklypug med folk från top guilderna på serven under Totc och ICC. I Cata blev den ända "riktiga" guilden <Grupperingen> eftersom jag hade tröttnat på spelet och mest spelade när jag kände för det. Under första tieren i MOP lirade jag med <Grupperingen> och en guild som heter <Deus_ex_machina> sen under SoO spelade jag i <Nerf Bamse>.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Guilden <Heavens Touch> lämnade jag för att vi inte hade folk för att raida. <Grupperingen> lämnade jag eftersom folk ville olika saker så vi dissbandade, sen joinade jag <Deus_ex_machina> Lämnade för jag tog en paus från spelandet och nu är jag kvar i <Nerf Bamse>, guilden raidar inte men är bara här.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Jag har inga problem med att raida dessa 3 dagar (Raidar gärna mer om jag får).

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes, tiderna passar mig bra.

Har du mick som fungerar:Jag har ett bra fungerande headset med en bra mick, har aldrig varit något problem.

Varför sökte du just till Sublime: Jag söker till Sublime för att jag är sugen på en helsvensk 25 manna guild med folk från hela landet, där man snackar och har jävligt skoj tillsammans både under progression raids och utanför raids. Men även en guild med ett högt skillcap på sina medlemmar och tar spelet på stort allvar och kämpar för att klättra på ranksen under de nya tiersen.

Gizmor
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Gizmor, Balance Druid. Empty Sv: [Declined] Gizmor, Balance Druid.

Inlägg av Soturi ons sep 24, 2014 9:36 am

Tack för din ansökan, dessvärre har du för låg ilvl och för dålig erfarenhet i SoO HC för att vara aktuell för oss. Lycka till på annat håll med ditt guildsökande

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet