SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Rizzly (feral druid)

Gå ner

[Accepted] Rizzly (feral druid) Empty [Accepted] Rizzly (feral druid)

Inlägg av Rizzly sön aug 24, 2014 8:20 pm

Info om mig själv:
Ålder: 18 år.
Namn: Karan Inkeroinen (kalla gärna mig för Karre).
Bor: Jag bor i Sigtuna som är en liten stad utanför Uppsala.
Övrigt: jag bor hemma hos min mor och hennes sambo, vi har också två katter.

Info om din char:
Klass: Druid.
Specc: Feral.
Ilvl: 576 atm.
Armory link: eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Rizzly/advanced
Proffesions: Engineering & Alchemy.

Tidigare raiderfarenheter:
SoO 13/14 hc (wipeat på garrosh i fjärde phasen).
DS 4/8 hc pre-nerf.
Firelands 6/7 normal pre-nerf.
Defender of the shattered world pre-nerf.
ICC runt 4/12 hc om jag minns rätt.



Övrigt info:
Bild på UI: imgur.com/xk62LAs
Gamla guilder: Jag har varit med i en guild som heter ''Noxious Proximity'' på Shattered Hand men vi splittrades och gjorde en egen guild vid namnet ''The Broken''. Vi saknade raiders i våran guild så vi bestämde oss att gå med och raida med en guild som hette ''SPEL'' jag raidade där ett tag och downade 13/14 hc men jag bestämde mig att ta en paus med wow. När jag kom tillbaka till wow så hade dem downat 14/14 hc och de hade fullt i deras 10 man raidteam.
Jag har även downat några bossar på min hunter.

eu.battle.net/wow/en/character/shattered-hand/Rizzlylol/advanced


Raidtider i Sublime: Raidtiderna är perfekta, har för det mesta alltid raidat 19.00-23.00 på onsd,torsd,sön.

Ja, jag har en fungerande mick.
Jag sökte till Sublime för jag såg att ni sökte en feral och jag tänkte varför inte fråga lite info om guilden. Har pratat lite med Aeeris och allting verkar vara perfekt för mig, ett bonus är att guilden är svensk.

Jag spelar feral druid och jag har alltid älskat att spela druid. Jag har bytt runt och rerollat mellan resto och feral flera gånger, men jag tycker att feral är mycket roligare.
Rotation: Jag håller alltid uppe Savage Roar, Rake och Thrash. Med 5 combo points lägger jag en Rip och om min Savage roar och Rip tickar länge så drar jag en Ferocious Bite med 5 combo points. När bossen når under 25% använder jag Ferocious Bite istället för rip, men om jag får en trinket proc/ agility proc drar jag en Rip. Ferals går ut på att förstärka sina bleeds med hjälp av procs, pop trinket eller en potion. För att få upp combo pointsen kan du antingen använda Mangle eller Shred, jag använder Shred om jag vet att jag har bra med energy och kan få in min rotation ordentligt, om jag t.ex. är låg på energy går jag alltid Mangle för Shred. Om vi säger på Garrosh HC första phasen där det spawnar adds och man stackar dem brukar jag replacea Mangle och Shred mot Swipe när addsen spawnar. Det är också jätte viktigt om du har Rune of Re-orgination och den proccar att du har Tiger's Fury uppe så du hinner få upp alla dina bleeds med den sjuka mastery proccen som du får av Rune.

Talents beror på olika bossfights. Om vi säger att guilden behöver min Tranq till en fight då specar jag om till HoTw.
Jag brukar byta runt på Ursol's vortex och Mighty bash som också är beroende på fight, t.ex. Norushen där jag brukar stunna stora addsen med Mighty Bash

Mitt internet är aldrig ett problem, download speed runt 50 Mbps och upload speed runt 25 Mpbs.
Dator specs: i5 4440 gtx 780ti ssd-minne 256gb och 16 gb ram-minne


Jag har spelat wow i ungefär 8 år. Jag började spela min druid i TBC. Jag spelar pvp där jag fått 2200 i 3v3 och 2200 i rbg. Jag är även rätt så duktig på min hunter ifall ni skulle behöva den någon gång kom till rank 46 på proving ground endless på den. wowprogress.com/char_statistics/eu/shattered-hand/field.pg_damage

Jag är en spelare med positiv inställning som alltid dyker upp till raids. Kommer alltid förberred med flasks, mat och potions. Jag är berred på att wipea hela kvällen om det behövs.
Btag: Rizzly#2334

Rizzly
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Rizzly (feral druid) Empty Sv: [Accepted] Rizzly (feral druid)

Inlägg av Soturi mån aug 25, 2014 9:58 am

Du är välkommen till Sublime för en trial-period, kontakta antingen Soturi, Aeeris, Samington eller Puffen in-game för en inbjudan till guilden när din transfer är fullbordad.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Rizzly (feral druid) Empty Sv: [Accepted] Rizzly (feral druid)

Inlägg av Soturi mån aug 25, 2014 10:03 am

Vi sätter igång igen med raid-säsongen nu på Onsdagen den 27:e, det hade varit utmärkt ifall du kunnat ordna så att din transfer är fullbordad innan dess

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Rizzly (feral druid) Empty Sv: [Accepted] Rizzly (feral druid)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet