SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Apply Resto Druid 573 Ilvl

Gå ner

[Accepted] Apply Resto Druid 573 Ilvl Empty [Accepted] Apply Resto Druid 573 Ilvl

Inlägg av Hairydwarf. tor mar 27, 2014 4:53 pm

Info om mig själv:

Ålder: Fyller 22, 31 Mars
Namn: Johan Bäcklund
Bor: Piteå, Norrbotten
Övrigt: Intressen utöver datorn? Klättrar och spelar musik är väl det jag håller på med. Jobbar även dagtid som besiktningsman. Helt okej.

Info om din char

Klass: Druid
Specc: Resto som mainspecc, moonkin som offspecc.
Ilvl: 573
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Hairydwarf/simple
Professions: Inscription 600 / Skinning 600

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Molten Core, Blackwing Lair, Zul'gurub såklart. Kom aldrig till naxxramas här, lite synd.
Tbc: Karazhan och gruul's lair var väl dom man körde här. Blev mer pvp som rogue i TBC.
Wotlk: Det mesta här med. Slutade i början och kom in när man lirade ToC. Joinade en rätt okej guild som körde ICC HC där det raidades en del.
Cata: I cata kom jag och 9 irlpolare igång ganska snabbt med raidandet, sjukskrev oss en vecka från skolan och kom därefter ganska snabbt in i BWD. Sen lirade vi lite efter BWD också men blev lite för oseriöst där ett tag så disband var det enda rätta.
MoP: Kom tillbaka gode sent in i MoP också och fick hoppa in i några kompisars guild där dom progressade HC. Blev boostad i början på normal och har därefter fått en stadig spot som healer. Nu verkar det dock som att det blir disband åter igen på grund av lite irlproblem folk har såsom jobb, flickvänner som tjötar (antar jag) osv. Just därför jag söker ny guild, har som sagt bara 10/14 HC och vill gärna downa allt innan WoD.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/ur0kpyX.jpg    Inte mer avancerat än såhär, men jag klarar mig riktigt fint.

Gamla guilder: Nu i MoP, Flippar Med Micken. Kommer inte ihåg alla guilder jag var med i tidigare expansioner tyvärr.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Skrev det lite högre upp men TL;DR. Disband p.ga irlproblem/folk har tröttnat på att vi aldrig är samma stadiga 10 pers, och därefter inte kan progressa.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ja, inga problem alls.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Absolut här också. Jobbar dagtid och börjar inte så tidigt på morgonen så jag orkar vara uppe till 23.00 alla gånger.

Har du mick som fungerar: Definitivt. medias.audiofanzine.com/images/normal/rode-nt1-359415.jpg

Varför sökte du just till Sublime: Såg er på /2 och eftersom min guild är på gränsen till död så behöver jag ny guild. Tycker fortfarande det är roligt att raida och jag tänker downa allting innan nästa expansion hade jag tänkt. Ifall ni behöver en dedikerad healer dvs.

Tack för mig

//Hairydwarf - Tarren Mill

Hairydwarf.
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Apply Resto Druid 573 Ilvl Empty Sv: [Accepted] Apply Resto Druid 573 Ilvl

Inlägg av Aeerís lör mar 29, 2014 3:57 pm

Du har blivit accepterad som trial till Sublime, whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden!
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet