SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Resto shaman

Gå ner

[Accepted] Resto shaman Empty [Accepted] Resto shaman

Inlägg av Crillthewise . tor apr 10, 2014 6:42 pm

RESTO SHAMAN APP

OM DIG SJÄLV:

Namn: Christian Östling.

Ålder: 20, 21 i vinter.

Bor: Norrtälje, Stockholm

Vad gör du när du inte spelar WoW: Jag knegar på som de flesta gör (Snickare). Annars så blir det ganska mycket spelande utav World of Warcraft. Självklart så händer det att man går ut med grabbarna och tar en öl någon fredag.


OM DIN KARAKTÄR

Namn: Crillthewise

Class/Spec: Resto shaman

Ilvl: 566

Proffession: 600 Eng, 600 Mining ("600" cooking)

Armory länk: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Crillthewise/simple

RAIDING ERFARENHET

Vanilla: Började spela redan då, men lvlade mest gubbar och "lekte" runt. Ingen seriös raiding här.

BC: Ingen seriös raiding här.

Wotlk: Lirade Unholy dk här. Riktigt länge sedan så minns inte namnet på guilden, men tog allt normal och en hel del på hc. (annat account)

Cata: Tog en paus under hela Cata och spelade andra spel, framförallt League of Legends.

MoP: Kom tillbaka för att STANNA i årsskiftet för att mina irls hade börjat spela igen.
Siege 14/14 Normal 3/14 HC, Har även många tries på ett flertal bossar.

Övrigt: Tycker wow är riktigt roligt igen, spenderar x antal timmar per vecka. Jag är nu med en guild som kör 25manna, men vi har inte folk varje gång så får pugga och det vill jag gärna slippa!

Varför vill du gå med i Sublime: Som jag sade tidigare så är jag otroligt less på att pugga. Inte samma upplevelse som när man raidar med samma personer som man förmodligen lär känna.
Och såg att ni sökte en Resto shaman, så tittade upp er snabbt och det jag fastnade för var raid tiderna, de passar mig direkt! Även att ni är en Svensk guild är ett stort plus.

Slutligen, Vad kan du tillbringa oss: Jag hoppas att jag kan få ner era wipes på era tries framöver, Hehe  Laughing  Nej, men jag är en glad och roligt typ som har lätt för skratt. Kommer alltid förbered inför raids, repairad, flask/buffmat och ett glatt humör!
Jag tror jag har sagt mitt och låter er herrar ta över nu, Adjö Wink

Crillthewise .
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Resto shaman Empty Sv: [Accepted] Resto shaman

Inlägg av Aeerís fre apr 11, 2014 8:00 am

Välkommen till Sublime ! /whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet