SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Gå ner

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~ Empty [Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Inlägg av Candîce / Memz sön aug 17, 2014 5:18 pm

Info om dig själv:

Ålder: 18
Namn: Mehmet Göker - Kallas Meme/Memz *intresseklubben antecknar* :p
Bor: Stockholm
Övrigt: Tog nyligen studenten, *woop* Very Happy

Info om din char

Klass: Druid
Specc: Resto (Broccoli)
Ilvl: 574/575
Länka armory profile:
Resto Druid - eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Cand%C3%AEce/simple
Holy Paladin - eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Calydia/simple
Tänkte att jag länkar min HPalas armory också, eftersom mycket av min Experience ligger där. Smile

Professions: Inga proffessions, har nästan aldrig spelat med proffessions, dock har det inte skadat min prestation :]

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: MC, AQ40, Onyxia, Zul'Gurub som Mage.
Tbc: -
Wotlk: EoE, Ulduar, Onyxia, ToC & ToGC, ICC10/25-Heroic, Ruby Sanctum-Normal
Cata: BWD-Normal, BoT-Normal, FL 10-Heroic, DS-Heroic
MoP: Mogushan Vaults 10-Heroic, Heart of Fear 10-Heroic, ToES 10-Normal/1/4-Heroic, SoO 10/25-Normal- 8/14 10-Heroic.

Övrig info - Under Vanilla spelade jag som Mage - Under TBC så spelade jag inte alls - Under WoTLK spelade jag först Hunter men bytte snabbt till Holy Paladin och spelade Holy Pala non-stop tills lite in i början av MoP - Under MoP har jag spelat två healing klasser, HPala och Resto Druid. Innan Throne of Thunder releasades så slutade jag spela WoW helt o hållet, började igen ett tag efter SoO releasades och då kom jag tillbaka som Resto Druid.

Lägg upp en bild på ditt UI : fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/10557639_10203299086452695_6241713935596462157_o.jpg - lite pvp-aktig just nu men ändras snabbt Smile

Gamla guilder: Revolution, Bad Example, Fallout, Prime. (Alla på Tarren Mill)

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : T.ex. Revolution leavade jag eftersom de inte skulle fortsätta spela under Cataclysm, Bad Example leavade jag när jag skulle sluta med WoW, Fallout och Prime så hamnade jag i konflikter med vissa. (Tycker fortfarande att alla Prime-spelare är jobbiga och negativa haha). Jag är oftast väldigt positiv så har inte så svårt för att komma in i Guild-miljön. :]

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Yes!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes!

Har du mick som fungerar: Jajamensan!

Varför sökte du just till Sublime: Först o främst för att det är ett Svenskt Guild (Hehe) och för att jag just nu spelar Alliance men vill spela Horde under WoD. Skrev lite med Aeeris och blev intresserad.

Candîce / Memz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~ Empty Sv: [Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Inlägg av Candîce/Memz sön aug 17, 2014 5:58 pm

Kan faction och transfer changea asap oxå Smile!

Candîce/Memz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~ Empty Sv: [Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Inlägg av Aeerís sön aug 17, 2014 6:38 pm

Accepted, men med nöd och näppe. Vi förstår att professions ibland kan kännas onödiga, men då det kommer till progress raiding kräver vi att alla våra spelare gör vad dom kan för att höja sin prestation till det högsta möjliga. Ifall du inte är beredd att lägga din tid på att fixa 2 maxade professions, är inte vi heller beredda att lägga vår tid på en person som har både har sämre gear och exp i den nuvarande contenten. Vi börjar raida igen den 27e augusti och tills dess har du tid på dig att maxa 2 professions som passar för din healingklass, du ska även se till att cappa vp för upgrades varje vecka framöver, vi kan se på ditt gear att du har många delar som ännu inte blivit uppgraderade. Ifall du inte fixar detta så är din trial period över innan den har börjat.
Som sagt vi börjar raida nästa veckas onsdag så vi ser gärna att du flyttat över din gubbe innan nästa reset.
Ifall du fortfarande är intresserad whispra Aeeris, Soturi, Samington eller Puffen för en invite till guilden så fort du har surrat över !

//Aeeris
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~ Empty Sv: [Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Inlägg av Candîce/Memz sön aug 17, 2014 7:39 pm

Förstår! Smile Är Horde~ strax så kommer börja med det så fort som möjligt :3

Candîce/Memz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~ Empty Sv: [Accepted] ~ Resto Druid Applikation ~

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet