SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Druid/Hunter/Warlock

Gå ner

[Declined] Druid/Hunter/Warlock Empty [Declined] Druid/Hunter/Warlock

Inlägg av Phobia lör aug 23, 2014 4:50 pm

Info om dig själv:

Ålder: Kitty
Namn: 31 år
Bor: Skövde
Övrigt: Sjukskriven, så för mycket speltid Wink Glad, social och hjälpsam.

Info om din char (länkar in de i den ordning jag gillar spela dem och är öppen för)

Klass: Druid
Spec: Guardian/Feral
Ilvl: 571/552. Specar jag helt om till feral blir den 564 och har halvt healinggear i banken med.
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Taurophobia/simple
Professions: Enchant/BS

Klass: Hunter
Spec: Surv/BM
Ilvl: 574
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Hoplophobia/simple
Professions: JC/Engineer

Klass: Warlock
Spec: Destro/Affli
Ilvl: 567
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Arsonphobia/simple
Professions: Under ombildning. Haft denna som bla farm innan.

Vad har du för raid Experience:

MoP: Började i slutet av ToT och fick väl ner 12/12 normal, 3/12 hc innan jag tog en paus. Kom tillbaka i april/maj i år igen och tagit ner 14/14 normal och 11/14 hc (hc sista tre veckorna enbart för inte haft någon stadig guild innan)

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/RDTGyrI.jpg

Gamla guilder: Eat My Crit, Pagles Fishes

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Första lämnade jag pga väldigt ostadig RL som inte riktigt verkade ha intresse av andra än sig själv och sina loots. Pagles splittar pga att de tröttnat så vi sprider ut oss. Vet bla en bra mage där som söker nytt team med så flirtar gärna med mig honom.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ja

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja

Har du mick som fungerar: Självklart

Varför sökte du just till Sublime: Vet inte om jag såg er i trade eller om det var någon av er som skrev till mig först. Kikat runt så mycket sista tiden efter något nytt och blivit snurrig av alla sidor man besökt men här fastnade jag just för det var en svensk guild och jag föredrar en svensk före en internationell. Smile

Vet inte vad mer jag ska skriva. Jag har inte spelat wow särskilt länge men lärt mig fort, tar till mig kritik bra och jag ändrar vad som behöver ändras. Är alltid för att plugga bossar, hålla koll på ändringar för min klass samt pusha mig själv.  Smile

Phobia
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Druid/Hunter/Warlock Empty Sv: [Declined] Druid/Hunter/Warlock

Inlägg av Soturi mån aug 25, 2014 11:22 am

Tack för din ansökan, dessvärre har vi inte plats för dig på någon av de klasserna du spelar. Jag önskar dig fortsatt lycka med ditt guildsökande.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet