SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Ele shaman

3 posters

Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty [Declined] Ele shaman

Inlägg av Shamnasty ons sep 17, 2014 1:27 pm

Ålder: 23
Namn: Christoffer
Bor: Umeå
Övrigt:

Klass: Shaman
Specc: Elemental
Ilvl: 585 eq: 583
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/silvermoon/Shamnasty/advanced
Professions: BS och Alc


Vanilla: Spelade ej
Tbc: Spelade ej
Wotlk: Spelade ej
Cata: Dragon soul clear HC
MoP: Tier 14 6/16 HC. Tier 15 4/13HC. Soo 14/14HC

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : imgur.com/5KT7NAt

Gamla guilder: Acid på Twisting nether. Merge på Silvermoon( Nuvarande guild )

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Acid= Disband. Merge vill jag lämna för att komma bort från alli och silvermoon och komma till något stabilare

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: JA

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: JA

Har du mick som fungerar: JA

Varför sökte du just till Sublime: Har en hunter på Tarren mill som jag raidar med och tycker om servern. hittade er på wowprogress så kände att jag ville slänga in en apply Smile plus att ni är svenskar

Shamnasty

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 14-09-17

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Aeerís ons sep 17, 2014 9:49 pm

Välkommen till Sublime ! Whispra Aeeris, Soturi, Samington eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Aeerís fre sep 19, 2014 12:37 pm

Ifall du fortfarande tänker joina Sublime vill vi gärna att du kommenterar det så vi vet ungefär när du planerar att surra över gubben eftersom vi fortfarande kan se att du är kvar på allysidan. Vi har redan clearat SoO denna veckan så på så sätt är det ingen brådska, men nästa raid är för din del planerad på onsdag så har vi inte hört nått av dig innan dess så kommer denna ansökan att betraktas som nekad.
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Shamnasty lör sep 20, 2014 6:25 pm

Hallå där. tyvärr så har jag fått ett nytt jobb som gör att jag inte kan komma över den närmsta månaden Sad min jobb situation blir mycket bättre i slutet av oktober då jag kommer jobba mellan 9-16

Jag vill som sagt gärna joina men känns lite jobbigt och betala för transfer och sen inte kunna spela speciellt mycket

Shamnasty

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 14-09-17

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Aeerís sön sep 21, 2014 12:02 pm

Nuförtiden clearar vi hela instancen på onsdagskvällar, så på så vis är det bara 1 kväll i veckan du behöver spela. Och endel kan du eller inte men hursomhelst så vill vi ha testat dig ett bra tag innan WoD kommer.
Men ifall du inte surrar över direkt så får du höra av dig då du är redo att komma över så får vi se igenom vår setup igen å se ifall vi fortfarande har en plats åt dig.
Det sista vi från våran sida kommer att göra är att spara nån plats åt "kanske-kommer-över-innan-wod-spelare". Så ifall du vill ha en garanterad plats i vår WoD setup så skulle jag föreslå att du skulle komma över så fort som möjligt och iallafall visa att du är redo att kämpa om en plats fastän det ändå betyder att du inte kan spela onsdagskvällar för att du måste jobba. Men allt är helt upp till dig, men på allysidan gör du ingen nytta för oss.
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Shamnasty sön sep 21, 2014 11:45 pm

Ja jag förstår dig helt och hållet. ska kolla lite med chefen på mitt nya jobb med arbetstider och sånt. kommer tillbaka till dig om max 1 vecka

Shamnasty

Antal inlägg : 3
Registreringsdatum : 14-09-17

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Soturi tis okt 07, 2014 12:48 pm

Enligt mig har du haft mer än en rättvis tid på dig för att fatta ett beslut, därav kommer jag sätta en decline på dig. Tack för ditt visade intresse och lycka till på annat håll.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Ele shaman Empty Sv: [Declined] Ele shaman

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet