SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Elemental Shaman

Gå ner

[Accepted] Elemental Shaman  Empty [Accepted] Elemental Shaman

Inlägg av Cocacolaboy . sön mar 30, 2014 12:09 pm

Info om dig själv:

Ålder: 19 år
Namn: Simon
Bor: Huddinge, Stockholm.
Övrigt: Jag är bra på dålig ordvitsar.

Info om din char:

Klass: Shaman
Specc: Elemental
Ilvl: 565
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Cocacolaboy/simple
Professions: Jewelcrafting/Mining (600/600)

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Var inte speciellt gammal då så jag hann väl typ döda Hogger.
Tbc: Spelade ej.
Wotlk: Naxx10/25, OS10/25, TotGC25, Ulduar25 (clearade aldrig till Yogg), ICC25
Cata: Började spela relativt sent i cata men lyckades cleara BoT, BWD och FL. Slutade sen och började spela League of Legends.
MoP: Som jag skrev tidigare så började jag spela League of Legends ganska intensivt ungefär då Firelands släpptes och kom tillbaka till MoP nu vid årsskiftet och har clearat SoO10 4/14 hc.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/G017i4z.jpg Ganska simpelt men funkar.

Gamla guilder: Har ej varit med i någon riktigt seriös guild. Reunify om någon då men det var inte speciellt länge.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : När jag först sökte till Reunify så letade jag efter en 25man guild, vilket dom nu skulle starta upp en roster för. Så jag applya och gick med, clearade hela contentet på normal. Efter två veckor beslöt sig guild leadern att skita i 25manna gruppen och fortsätta med 10man vilket ledde till att jag och 14 andra inte hade något att göra utan fick pugga SoO så jag lämnade.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Yes, jag kan raida alla dagar i veckan!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes

Har du mick som fungerar: Yes

Varför sökte du just till Sublime: Jag har alltid gillat 25man mer än 10man, dels för att det är mer loot (ofc) men också för att själv känslan att vara 25 personer som raidar är mycket häftigare. När jag såg att ni skulle starta upp ett 25man team så nappade jag direkt. Jag pratade lite med Aeeris och det låter som detta är något att satsa på!

Cocacolaboy .
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Elemental Shaman  Empty Sv: [Accepted] Elemental Shaman

Inlägg av Aeerís sön mar 30, 2014 1:29 pm

Välkommen till Sublime, whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet