SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Alla Klasser/spec Apply till WoD

Gå ner

[Declined] Alla Klasser/spec Apply till WoD Empty [Declined] Alla Klasser/spec Apply till WoD

Inlägg av Bäverberit/Owlcàpone fre aug 22, 2014 9:51 am

Info om dig själv:

Ålder: 24
Namn: Erik
Bor: Sunne Värmland atm, snart Nöörge
Övrigt: En grabb som gärna lirar wow,cs,dota och annat kul med polarna. dricker lite pilsner och gillar utmaningar=)

Info om din char: här kommer grejjen. ja applyar till WoD där ja kan köra vilken klass/spec som behövs. Vore gött att veta vad dock lite innan WoD så man kan dra skillcap i pve snabbt me de:D men har nåra chars på 90 nu

Klass: Warrior
Specc: Prot/Fury
Ilvl: 565 prot/ 566 fury(om ja kan få bort min gröna trinket:P)
Länka armory profile:  eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/B%C3%A4verberit/simple
Professions: 600 bs/ 600 jc

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: oj börjde lite sent där och körde lite zg och sånt men blev mest pvp med roguen=)
Tbc: hoppade roguen och körde hunter där ja drog allt mellan kara till full bt. när sunwell kom blev de mkt i skolan så ja drog en pause
Wotlk: Naxx dödade en liten del av mig innan dom släppte Ulduar. drog hela ulduar och lite hm. tog ett break nästan hela ToC raiden. hann köra den lite och sen kom icc faaan så tråkig den var:P körde full normal sen la ja ner wow tills cata
Cata: Här blev de plötsligt ganska kul igen=) Körde me 10-man irl guild vi cleara allt i cata på normal och runt hälften på hc i varje raid, skillen var ganska mixad bland vänner men vi hade kul:)
MoP: började MoP när ToT var ute. körde pvp mainly tills SoO släpptes då lvlade jag en Warrior för första gången i mitt liv och tänkte att tanka som ja aldrig gjort kan va roligt och de var de=) så nu har jag 8/14 hc efter 2 veckor hc progress innan guildet la ner typ. Insanity At its Finest.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : postimg.org/image/hn2xgg83n/

Gamla guilder: oj är en del guilds genom åren. men senaste seriösa var Insanity at its finest. Enda på Tarren Mill

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Dom disbanda i början på sommarn som många andra...Guildet ja sitter i nu är nått nytt 25 man swe guild men ja gråter inombords varje raid när ja ser hur folket presterar:( och leavar innan raiden är slut och allmänt slackar

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Jo fan de klarar jag av, men inte mer än 3!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: det funkar fint:)

Har du mick som fungerar: 100%

Varför sökte du just till Sublime: Alltid gött med ett svenskt guild, blir oftast lite skönare stämning med folket. sen att ni har 14/14 hc visar ju att ni inte är retards vilket alltid är ett stort + Very Happy raida causal funkar inte riktigt för mig, blir bara grinig och bitter när folk inte kan spela sin klass.

Bäverberit/Owlcàpone
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Alla Klasser/spec Apply till WoD Empty Sv: [Declined] Alla Klasser/spec Apply till WoD

Inlägg av Soturi fre aug 22, 2014 7:45 pm

I dagsläget kan vi inte erbjuda dig en plats i guilden, detta pga. din låga ilvl, avsaknad av heroic erfarenhet och att vi har väldigt många plåt-melee. Vi känner spontant att denna "jag spelar vad ni behöver"-mentaliteten inför WoD inte är aktuellt för oss. Vi behöver folk som kan joina oss i 25-man heroic när vi sätter igång med raiding-säsongen igen och där bevisar man för oss att man förtjänar att spela med oss i WoD.
Jag önskar dig lycka till med ett fortsatt guildsökande.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet