SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Malcolmhex- Resto Shaman

Gå ner

[Accepted] Malcolmhex- Resto Shaman Empty [Accepted] Malcolmhex- Resto Shaman

Inlägg av malcolmhex. lör maj 17, 2014 12:28 pm

Info om dig själv

Ålder: 25
Namn: Flávio Utterberg
Bor: Sundsvall
Övrigt: Studerar på distans så jag kan planera min tid hur jag själv känner.


Info om din char

Klass: Shaman
Spec: Resto
Item Level: 562
Armory: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Malcolmhex/advanced
Professions: Tailoring (600), Blacksmithing (levlar upp det just nu)


Vad har du för raid experience

Vanilla: Full MC, BWL, ZG och AQ20 clear samt några bossar i AQ40 och Naxx också.
TBC: Full clear med <Kreml High>.
WotLK: Full clear med <Kreml High>.
Cata: Full clear med <Kreml High>.
MoP: Precis börjat spela WoW igen efter ett längre break. 14/14 SoO normal som resto shaman. Raidade T14 HC vid release av MoP med Liquicity på Neptulon men slutade efter att vi dödat Gara'jal.


Överig information

Lägg upp en bild på ditt UI :
i.imgur.com/srV2Rkj.jpg

Gamla guilder:
Har haft en plats som healer i <Kreml High> och <Liquicity>.

Varför har du lämnat/blivit kickad från dina gamla guilder:
Kreml High har vid slutet av varje expansion slutat raida efter att vi dödat sista bossen. Istället så har spelarna som vill raida sökt sig vidare tills att en ny expansion släpps och vi drar igång igen.

Efter att vi disbandade guilden när allt i Cataclysm låg på farm så har vi inte dragit igång igen helt enkelt. Några spelare skapade guilden BIZZNO på Deathwing men jag några andra gick till Liquicity på Neptulon för att spela 10 manna i MoP.

Jag fick rollen som 3e healer i Liquicity. Eftersom jag inte alls tycker att det är kul att raida och progressa som DPS så valde jag att lämna när varken våran paladin eller druid ville byta roll. Det var även annat drama som inte fick mig att trivas, folk som inte kom i tid, etc.

Vi raidar 3 dagar i veckan (ons, tors, sön). Kan du de dagarna:
Ja.

Vi raidar 19.00-23.00. Kan du vara med dom tiderna:
Ja.

Har du mikrofon som fungerar:
Självklart!

Varför sökte du just till Sublime:
Efter att jag börjat spela igen nu i MoP i multinationella guilder så saknar jag att raida i en svenskpratande guild. Det är helt enkelt inte samma känsla, men den största anledningen till att jag vill spela med er är att progressa mythic med en helsvensk guild igen i WoD!

malcolmhex.
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Malcolmhex- Resto Shaman Empty Sv: [Accepted] Malcolmhex- Resto Shaman

Inlägg av Aeerís sön maj 18, 2014 11:27 am

Välkommen till Sublime ! Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet