SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Enhancement Shaman (WoD)

Gå ner

[Accepted] Enhancement Shaman (WoD) Empty [Accepted] Enhancement Shaman (WoD)

Inlägg av Haydeen tis jan 14, 2014 8:35 pm

Hej och hå allihopa, Sebastian aka Haydeen som skriver. Är så att jag tänkte med stor sannolikhet börja raida seriöst igen till the upcoming xpac! Har spelat lite flex med Sublime innan och känner er präst Z väl irl. Kan väl skriva lite om mig själv och vad jag har raidat i mina dagar.

Sebastian Nilsson, född -91 vilket gör att jag fyller 23 i år. Bor i Lund med min sambo och pluggar till engelska lärare, tränar med Z och lite sånt där trevligt. Vi äter kvarg tillsammans på skype. Har spelat WoW sedan vanilla, började raida MC med min gnome mage på Balnazzar. Körde fram till 4-5 bossar i Naxx tills BC släpptes. Tog paus i BC och började igen när MH släpptes (gick miste om TK/SSC), och downade fram till Mu'ru i Sunwell, fortfarande som mage.
Levlade upp en warrior och en präst i slutet av BC, och la prio på min warrior som jag raidade hela WoTLK med, körde en del hc progg i ICC etc. Efter detta blev det disc präst/warrior som jag hållt mig till (proggade ragnaros HC som healer) och körde warriorn som alt. MoP var mer eller mindre ett chill xpac för mig, inget jag lagt mycket prio på, därför lvlade jag upp min Enhancement Shaman vilket är det fetaste jag spelat hittills. Har inte hittat någon direkt rolig guild i MoP, men har downat alla endgame bossar (Lei Shen, Garrosh) på normal och har ahead of the curve iaf.

Min ide är att spela Enhancement Shaman med er i WoD, men jag har som ni ser xp från andra klasser as well (dpriest, fury warrior, mage). Vet inte hur jag gör, om jag kommer migga över min nuvarande shaman till er server/lvla upp en freebie när WoD väl släpps. Kan vara så att jag får för mig att migga över tidgare, men inget jag direkt planerat. Mitt tålamod/raidförstående är rätt bra, anser mig själv som en av de bättre spelarna och har även varit raidleader. Har snackat med Foppa ang. att joina er och han sa att jag var varmt välkommen, men skriver även en apply så ni får lite info om mig. Smile

Om det är något mer ni undrar över så kan ni nå mig ingame på misscupcake#1143 eller fråga Z(Soturi) om ni vill få tag på mig.

Haydeen
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Enhancement Shaman (WoD) Empty Sv: [Accepted] Enhancement Shaman (WoD)

Inlägg av Aeerís tis jan 14, 2014 9:00 pm

Kvargätare har vi gott om så sånna behöver vi absolut inte flera av ! Näe skojja bara, du e varmt välkommen ! Desto snabbare desto bättre, har du möjlighet att migga vore de super. Whispra mig, puffen eller teddy online för en invite !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Enhancement Shaman (WoD) Empty Sv: [Accepted] Enhancement Shaman (WoD)

Inlägg av Haydeen tis jan 14, 2014 10:25 pm

Haha härligt! Januari är en tuff månad för studenter så lever på kvarg och knäckebröd för tillfället, kan kolla ekonomin i slutet av månaden och se om jag kanske har råd med en faction change + migg Smile!

Haydeen
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Enhancement Shaman (WoD) Empty Sv: [Accepted] Enhancement Shaman (WoD)

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet