SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Ansökan för WoD. Rogue.

Gå ner

[Accepted] Ansökan för WoD. Rogue. Empty [Accepted] Ansökan för WoD. Rogue.

Inlägg av Dextia lör feb 08, 2014 12:00 pm

Tja allihopa. Danne heter jag, är 26 år och bor utanför Enköping i skogarna.

Snackade lite med Aeerís om det här igår och lämnade besked att jag skulle fundera lite innan jag bestämde mig. Nu har jag kikat runt på lite olika alternativ och erbjudanden, och bestämt mig för att slänga in en ansökan till Sublime.

Så lite om min WoW-erfarenhet då.
Jag började lira WoW i slutskedet av vanilla och hann därför inte vara med om någon raiding just då. I början av TBC gick jag med i en guild där jag skaffade många vänner. Vi raidade ganska casual i TBC och lyckades klara allt upp till Sunwell. I WotLK körde vi igenom alla 10-man heroics och i Cataclysm klarade vi av 8/10 i DS 10-man heroic.
Guilden böt under årens lopp namn några gånger i samband med en del merges med andra guilder och en server transfer, men core-spelarna fanns kvar hela tiden. Så jag är jäkligt lojal och hoppar inte runt i olika guilds hela tiden. Tyvärr så föll guilden helt isär mellan övergången från Cata till MoP p.g.a. själ som jag helst håller privat just nu.
Testade att hitta en annan guild att raida med, men det funkade aldrig (avsaknad av ledarskap, kass uppslutning, drama, guilds som upplöstes, etc.). Jag hade inte kul, så jag slutade helt enkelt att lira.

Men nu är jag tillbaka som sagt, och letar nu efter en guild att raida med i WoD. Ni verkar ha det som jag söker efter. Seriös raiding där ni ändå inte nöter 7 dagar i veckan. Alla måste bära sin egen vikt och ingen är free-loader. Det lilla jag sett genom att luskat runt och kikat på era kill-videos så verkar ni också vara ett skönt gäng som jag inte tror jag har några problem att smälta in med.

Det ni kan förvänta er av mig är en snubbe med positiv attityd, någon som inte bråkar och grinar över skitsaker. Att komma förbered och i tid till raids är ju ett faktum som knappt behöver nämnas.

Aeerís sa att ni sökte antingen elemental shaman eller en rogue. Och då jag har kört rogue i många år väljer jag därför att köra som det. Blir jag accepterad i guilden kommer jag skapa en ny rogue på servern och levla upp den.

Är det något mer ni funderar över så är det bara att höra av er så svarar jag så fort som möjligt.

Ser fram emot svar.

Dextia
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Ansökan för WoD. Rogue. Empty Sv: [Accepted] Ansökan för WoD. Rogue.

Inlägg av Aeerís lör feb 08, 2014 5:04 pm

Du värkar vara precis den typen vi letar efter så du är välkommen till oss som WoD-trial. Desto snabbare du får levlat upp din gubbe desto bättre.

Whispra Aeerìs, Teddybéar eller Püffen för en invite !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet