SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted]Ansökan Sublime

Gå ner

[Accepted]Ansökan Sublime Empty [Accepted]Ansökan Sublime

Inlägg av Jertih fre apr 11, 2014 7:02 pm

Info om dig själv:

Ålder: Jag är 18 år
Namn: Andreas Hjalmarsson
Bor:Uppsala
Övrigt: Sportar och spelar wow på fritiden.

Info om din char

Klass: Mage
Specc: Frost. Men planerar att gå fire när gearet är ok!
Ilvl: 557
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Jerith/simple
Professions: Engineering / Mining

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Spelade inte då
Tbc: spelade inte då heller
Wotlk: Raidade Naxx, ToGC, ICC. började Heroic progression i ICC för första gången. klarade 6 första heroic. resten normal
Cata: Raidade Firelands 6/7 heroic och 6/8 heroic DS
MoP: Började raida i Throne of the Thunder. 13/14 heroic . Hade lei shen på ca 14 % också.
6/14 hc i SoO innan jag gick på en break i ca 3 månader.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI :tinypic.com/view.php?pic=rhrcsh&s=8#.U0g6X_l_snQ

Gamla guilder: Legio exicio, Regime.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Leavade Legio exicio för att den guilden satt fast och saknade spelare för att kunna raida raiddagarna som vi hade. Jag joinade då Regime och raidade med dom i några månader. Men jag var tvungen att lägga av med raidandet för jag hade mycket i IRL med skolan och flyttade samtidgt hemifrån och hade då inget internet på några veckor. Men har fått ordning på allting nu och har ett stabilt internet.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ja självklart!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: De funkar utmärkt

Har du mick som fungerar: Ja jag har headset som fungerar till både att lysna och prata med Smile

Varför sökte du just till Sublime: Ni verkar vara en framgångsrik Guild med en hög nivå på raidandet och det passar just mig för jag gillar utmaningar. Dessutom är ni en bunt svenskar och det är ju alltid skönt med att kunna kommunicera på modersmålet! Smile

Jertih
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Ansökan Sublime Empty Sv: [Accepted]Ansökan Sublime

Inlägg av Aeerís lör apr 12, 2014 8:29 am

Välkommen till Sublime! Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet