SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Apply

Gå ner

[Accepted] Apply Empty [Accepted] Apply

Inlägg av Thalie tor jun 05, 2014 5:55 pm

Info om dig själv:

Ålder: 25
Namn: Fredrik
Bor: Vagnhärad, Sörmland
Övrigt: Söker ihop med min Sambo Dem, vi har raidat ihop sen Firelands och har i princip 100% närvaro (med vissa undantag ca 1-2 ggr/år).  Vi är båda målmedvetna, ger alltid 100% i raids och vi har inga problem med att lägga tid på tactics/våra klasser.
Jag har också ett stort antal alts som jag mer än gärna spelar, 573 disc präst, 563 resto druid, jobbar på min resto/ele shaman atm den är på 550 samt en stor hög låg gearade alts. (jag har heller inga problem att byta char för guildets skull då jag gillar alla mina vettiga alts)

Info om din char

Klass: Paladin
Specc: Holy
Ilvl: 579
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Thali%C3%A9/advanced
Professions: Blacksmithing / Engineering

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Började spela ett par dagar efter TBC release.
Tbc: Raidade bara Karazhan inan jag tog en paus efter guild drama.
Wotlk: Raidade lite till å från men blev mest standard naxx/os.
Cata: Började starta upp raiding på en mer seriös nivå i Firelands, fortsatte sen i DS där vi rensade full HC (ej före nerf, low horde pop realm så svårt me folk)
MoP: Fått ahead of the curve i alla MoP raids so far å har nu i SoO börjat raida heroic mer seriöst (sitter på 13 hc atm)

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : oi58.tinypic.com/2cnto9x.jpg

Gamla guilder:
Outland - Secret Life: Tidigaste guildet jag mins, joinade pre-Firelands å startade upp ett raid team som jag å Dem ledde i Firelands.
Outland - Context: FL/DS, MsV/HoF
Outland - Not For Hire: HoF/Terrace/ToT
Outland/Tarren Mill - Context: ToT/SoO
Tarren Mill - INFECTIOUS: SoO

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Lämnade Secret Life pga att det var väldigt oseriöst och random... va inte riktigt en miljö vi trivdes i då raids blev lidande av fjanterierna.

Context startade jag å Dem ihop efter Secret life, tog en paus från det när vi testade en merge med Not For Hire.

Not For Hire:  Lämnade NfH pga en hemskt otrevlig GM, ungefär 6 pers lämnade i samma omgång som oss. Raids bestog enbart av gnäll å skrik å "jag är så perfekt ni andra suger"...

Context igen: Körde igenom ToT normal i helt OK fart, men Outland horde va döende å blev sämmre å sämmre så vi kunde inte hålla ett dugligt roster för å progressa HC, miggade till TM i SoO när vi ej längre kunde carrya 2-3 hemska spelare varje raid, vi sökte sedan till INFECTIOUS då Context saknade folk som hade samma mål som oss och blev erbjudande att joina så vi gick över.

INFECTIOUS: Nuvarande guild, letar nytt pga ledningsbyte, att guildet saknar motivation, moral samt framtidsplaner.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:
Ja, kan de dagarna eller fler vid behov!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:
Tiderna är samma som jag är van vid, perfekta raid tider!

Har du mick som fungerar:
Japp, använder den mer än gärna också. (har raid leadat en del så är van)

Varför sökte du just till Sublime:
Jag känner att ni har rätt inställning till raiding samt att det finns en framtid i guildet.

Thalie
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Apply Empty Sv: [Accepted] Apply

Inlägg av Aeerís fre jun 06, 2014 4:35 pm

Välkommen till Sublime! Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Apply Empty Sv: [Accepted] Apply

Inlägg av Thalie fre jun 06, 2014 11:19 pm

Tackar tackar, hör av mig så fort jag ser nån av er online Smile

Thalie
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Apply Empty Sv: [Accepted] Apply

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet