SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Material för streams/Personliga banners

3 posters

Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Haydeen sön sep 07, 2014 10:39 pm

Hej på er alla! Haydéen här, tänkte skriva några rader.
Det är så här att jag är någorlunda intresserad av photoshop, och på fritiden när jag för en gångs skull inte farmar guld tycker jag det är stimulerande att pilla med saker och ting inom det ämnet.

Några av de saker jag designat kan ni till exempel se här på forumet till höger och vänster, samt alla Sublime banners/headers/bilder. Nedan kan ytterliggare material jag designat ses;

Material för streams/Personliga banners EFb0w3s

Material för streams/Personliga banners OwScOmx

Material för streams/Personliga banners AKxLAUC

https://imgur.com/HPe9nxM (För stor bild för forumet)

Material för streams/Personliga banners CSQVA7y

Material för streams/Personliga banners QwlTr9Y

Material för streams/Personliga banners I8GtiX5

(hela katthuvuduet syns inte på bilden)


Jag är måhända inte världens bästa "designer" och utger mig inte för att vara det heller. Håller endast på med detta för jag tycker det är en stimulerande extra hobby. Vad jag hade i åtanke är att det kan finnas flertalet som vill börja streama inför WoD, eller bara vill ha en privat banner på sin character. Är någon intresserad av en sådan här banner så får ni gärna hojta till, och är det så att jag inte är fruktansvärt upptagen för tillfället så pillar jag gärna med detta vid sidan om.

Är ni intresserade så säg antingen till ingame eller skriv på facebook (Sebastian Nilsson). Det går även bra att kommentera här på tråden! Det jag med säkerhet vet att jag behöver för info från er är följande;

Race (Orc, female)
Gear (Armory, tier5, dreadnaught w/e. OBS! Färgen på gearet kommer ha betydande roll på färgen på bannern, dvs har ni rött gear kommer ni med stor sannolikhet få en röd banner)
Weapons (The Untamed blade)
Name (Vad ni helt enkelt vill ha för namn skrivet på)

Hör av er vid intresse! Cheers /Haydéen
Jag kommer slänga upp alla banners jag gör på denna tråden fyi!



Senast ändrad av Haydeen den tis sep 09, 2014 6:05 pm, ändrad totalt 5 gånger

Haydeen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av savebilly1 mån sep 08, 2014 9:21 am

Haha grymt!
Okok request!
Race: Orc, Male
Gear: Armory(http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Savebilly/simple) med Chivalric Chestguard istället för nuvarande chest.
Här har du en comparison tool med t-mog itemsen ifall att det hjälper: http://www.wowhead.com/compare?items=72864:39188:58110:29239:98786:40491:40491:39293:37670

Weapons: 2 x Hailstorm
Name:  SaveBilly

So blir det en blå/guldig banner då? Surprised

(ps kan man få en liten haydeen suger dik nere i hörnet för de som gillar o läsa det finstilta Wink? )

savebilly1

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Haydeen mån sep 08, 2014 9:42 am

Bra med info! Skulle tro bannern drar sig i den blåa färgen, men kan se om jag kan få in lite guld om det önskas! Har fått in en önskan av Tavrok också så kommer nog sätta mig ner ikväll och börja!

(akta så jag inte skriver "SaveBillyWorstDIPS" istället Wink)

Haydeen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Rizzly mån sep 08, 2014 12:37 pm

Yo, går det att fixa en i catform?

Rizzly

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-08-28

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Haydeen mån sep 08, 2014 4:16 pm

Ska nog inte vara några problem! Smile

Haydeen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Rizzly mån sep 08, 2014 4:29 pm

Frågan är om jag ska ha en catform eller min gubbe+catform, Vad blir bäst tror du Smile?

Rizzly

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-08-28

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Haydeen mån sep 08, 2014 4:57 pm

Det kan nog bli jävligt fett med både och, om man kör tex catform huvudet på vänster sida och sen din character på höger. Kan bli awesome! Smile

Haydeen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Rizzly mån sep 08, 2014 5:12 pm

Okej nice! då tar jag ''Troll druids catform''
Race: troll female
Gear: druid challenge mode
vapen: Black ice
Namn: Rizzly

Hoppas det där funkar bra!

Rizzly

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-08-28

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Haydeen mån sep 08, 2014 6:35 pm

Okaydokay! Har precis gjort klart två stycken så sätter mig nog imorgon med din Rizzly! Smile

Haydeen

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Rizzly mån sep 08, 2014 6:52 pm

Gött! tack så mkt btw <3

Rizzly

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-08-28

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Rizzly mån sep 08, 2014 7:05 pm

Ser riktigt bra ut faktiskt!

Rizzly

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 14-08-28

Till överst på sidan Gå ner

Material för streams/Personliga banners Empty Sv: Material för streams/Personliga banners

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet