SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Feral Druid

2 posters

Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty [Declined] Feral Druid

Inlägg av Lirkz tor aug 14, 2014 7:54 pm

Info om dig själv:

Ålder: 24
Namn: Fredrik Thor
Bor: Uppsala
Övrigt: Jobbar som larminstallatör och är en gymjunkie! Bor som sagt i Uppsala med min sambo samt två håriga katter. Är en vanlig knegar kille, jobbar som larm installatör. Hänger ofta på WoW då man är en datornörd till grunden, men senare tid (runt 20 års åldern) så började jag gymma. Detta blev ett stort intresse hos mig och jag drar ihop en 6 pass/v. Så mitt dagliga liv ser ut som följande: jobb > gym > wow / tjejen. Helgerna spenderas ofta framför wow eller med tjejen. Har lirat WoW sen Beta så man har ett år på nacken.

Info om din char

Klass: Druid
Specc: Feral
Ilvl: 546. Japp, har mest pvpat på denna lila sköna katt därav är min låga ilvl... Har även lite pvp delar kvar, men jag köttar på i flex varje vecka för att byta ut dessa. Håller även på med legendary cloaken i full makaron och bör få den snart!
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Lirkz/simple
Professions: Tailoring & Enchanting

Vad har du för raid Experience:

Vanilla:
Upper Blackrock spire (10 man shit of doom! Räknas den? hahaha)
Zul'gurub
Onyxias Lair
Molten Core
BWL
AQ 20/40

Tbc:
Karazhan
Zul'aman
Gruul's lair
Magtheridons lair
SSC
The eye
Mount hyjal
BT
Och 2 första i Sunwell

Wotlk:
Naxxramas
The Eye
VoA (räknas denna? lol xD)
OS
Ulduar (Var nära realm first på horde. Allys mörda Yogg'sharon typ 15 min före oss...)
TotC
Onyxia's lair
ICC
Ruby Sanctum

Cata:
BH
BoT
TotfW
BWD
DS

MoP:
Mogu'Shan
Heart of Fear
Terrace of Endless
SoO

Dom instanser som ej står med var under de tider jag tog ett "break" från wow.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i1328.photobucket.com/albums/w531/LiilliS/WoWScrnShot_081414_204256_zps158d0bd2.jpg