SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Feral Druid

2 posters

Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty [Declined] Feral Druid

Inlägg av Lirkz tor aug 14, 2014 7:54 pm

Info om dig själv:

Ålder: 24
Namn: Fredrik Thor
Bor: Uppsala
Övrigt: Jobbar som larminstallatör och är en gymjunkie! Bor som sagt i Uppsala med min sambo samt två håriga katter. Är en vanlig knegar kille, jobbar som larm installatör. Hänger ofta på WoW då man är en datornörd till grunden, men senare tid (runt 20 års åldern) så började jag gymma. Detta blev ett stort intresse hos mig och jag drar ihop en 6 pass/v. Så mitt dagliga liv ser ut som följande: jobb > gym > wow / tjejen. Helgerna spenderas ofta framför wow eller med tjejen. Har lirat WoW sen Beta så man har ett år på nacken.

Info om din char

Klass: Druid
Specc: Feral
Ilvl: 546. Japp, har mest pvpat på denna lila sköna katt därav är min låga ilvl... Har även lite pvp delar kvar, men jag köttar på i flex varje vecka för att byta ut dessa. Håller även på med legendary cloaken i full makaron och bör få den snart!
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Lirkz/simple
Professions: Tailoring & Enchanting

Vad har du för raid Experience:

Vanilla:
Upper Blackrock spire (10 man shit of doom! Räknas den? hahaha)
Zul'gurub
Onyxias Lair
Molten Core
BWL
AQ 20/40

Tbc:
Karazhan
Zul'aman
Gruul's lair
Magtheridons lair
SSC
The eye
Mount hyjal
BT
Och 2 första i Sunwell

Wotlk:
Naxxramas
The Eye
VoA (räknas denna? lol xD)
OS
Ulduar (Var nära realm first på horde. Allys mörda Yogg'sharon typ 15 min före oss...)
TotC
Onyxia's lair
ICC
Ruby Sanctum

Cata:
BH
BoT
TotfW
BWD
DS

MoP:
Mogu'Shan
Heart of Fear
Terrace of Endless
SoO

Dom instanser som ej står med var under de tider jag tog ett "break" från wow.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i1328.photobucket.com/albums/w531/LiilliS/WoWScrnShot_081414_204256_zps158d0bd2.jpg

Gamla guilder:
Har i stort sätt bara spelat i "kompis" guilder. Men under vanilla / TBC så lirade jag med svenskar i en guild som hette "Kär och Galen", en bit in i TBC så la många spelar ner och därav blev det guild disband. Efter detta så lirade jag med några få polare (vi rerollade ally på kazzak) och döpte guilden till "Filthy" där vi körde bra jäkla snabb progress hela vägen upp till Illidan.. Även dessa la ner och det blev ännu ett guild disband. Sen i Wotlk lirade jag i en guild vars hette "Reunion" och där körde jag DK tank i stort sätt bara naxx sen la även folk ner där... Efter det började jag lira med min bror under ulduar och ToTc, efter det la ledarna ner och även där guild disband.... Sen under ICC så började jag lira med 6 IRL polare och kötta sönder. I Cata så lirade jag på TM med Angry Tribe, kötta på i början, la av innan firelands kom och började sen igen i DS med samma guild fast andra spelare. Kötta vidare med dessa in i MoP fram till att terrace of the endless spring kom. La då av en stund och började inte förens SoO kom. Då hittade jag en ny guild (Centrifusion) där jag lirade fram till 14/14 normal, typ dagen efter vi tog Garrosh så la ledarna ner för Wildstar och även där disband...

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Lång jäkla förklaring lyder ovan, haha!

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:
Funkar utmärkt

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:
Yesbox!

Har du mick som fungerar:
Jag äger ett par steelseries siberia v2 med fungerande mic.

Varför sökte du just till Sublime:
Jag söker till Sublime för att jag saknar detta som jag hade i TBC med "kär och galen", ett helt gäng med sköna svenskar som skrattar, tjoar, slaktar och har jävligt skoj. Att inte behöver "anstränga" sig för att snacka engelska är alltid ett plus Smile

Lirkz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Soturi fre aug 15, 2014 12:54 pm

Kul att se en välskriven apply, dock pga din låga itemlevel kan vi dessvärre inte erbjuda dig en trial-period i Sublime utan det jag kan erbjuda dig i dagsläget är en casual plats i guilden. Skulle inte feral platsen vara fylld i början av WoD kan vi då erbjuda dig en trial-period.

Ifall du inte är intresserad av casual platsen är du varmt välkommen att ansöka på nytt i framtiden ifall en plats skulle finnas öppen.

Soturi

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 34
Ort : Lund

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Lirkz lör aug 16, 2014 7:40 am

Osis, men förstod nästan de. Värt ett försök i alla fall. Håller ni på med alt raids osv som casuals kan joina på? I alla fall så duger helt klart en casual inv för mig i sånna fall.

Lirkz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Aeerís lör aug 16, 2014 1:45 pm

Vi hostar flera altruns i veckan som tar allt mellan 14/14 normal till 13/14 HC atm, de ska nog gå att se till så du får vara med i nånting iallafall !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Lirkz lör aug 16, 2014 3:14 pm

Det duger helt klart för mig just nu i alla fall Smile

Lirkz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Aeerís lör aug 16, 2014 3:19 pm

Då säger vi så, whispra Aeeris, Ayumi, Samington eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Feral Druid Empty Sv: [Declined] Feral Druid

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet