SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined] Disc priest för 25man!

Gå ner

[Declined] Disc priest för 25man! Empty [Declined] Disc priest för 25man!

Inlägg av Caiseman . sön mar 30, 2014 6:31 pm

Info om dig själv:

Ålder: 19 år
Namn: Pontus
Bor: Huddinge, Stockholm
Övrigt: IRL till Cocacolaboy

Info om din char

Klass: Priest
Specc: Disc
Ilvl: 556
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Caiseman/simple
Professions: Mining/Herb (600/600) farm
Övrigt: Har ett steg kvar att legendary capen så den kommer snart!

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Spelade ej
Tbc: Spelade mest PvP men lyckades cleara lite content sent på expansionen.
Wotlk: Naxx10/25, OS10/25, TotGC25, Ulduar25, ICC25 och ett par bossar på HC.
Cata: Började spela denna expansionen relativt sent pågrund av att jag blev övertalad av en irl polare att vi skulle starta en guild och köra igenom Firelands. Så jag lyckades cleara hela FL! Under denna tid var det mycket tid som las på innebandy och att jobba så körde endast då och då. Slutade efter vi hade clearat Firelands.
MoP: Jag började i MoP relativt sent på expansionen, ungefär vid årsskiftet, och har lyckats cleara SoO10/25man normal och 4/14 hc!

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : i.imgur.com/Gcmd0en.jpg (väldigt simpelt, har endast det som är nödvändigt inget krimskrams runt om som en "häftig" minimap osv.)

Gamla guilder: Har ännu inte spelat i någon seriös guild. Jag gick med i en guild som heter Reunify som sa sig skulle starta 25man raiding men efter 2 veckor beslöt sig guild leadern att slopa den gruppen och köra 10man så jag lämnade.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Se förra svaret ^

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Japp

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: si

Har du mick som fungerar: japp

Varför sökte du just till Sublime: Jag blev tipsad (tvingad) av min kompis som också sökte till er guild att söka hit. Samtidigt som jag gillar att spela med vänner och ha kul, WoW är inte så kul att spela själv, så vill jag lyckas och utvecklas som spelare. När min kompis berättade om er så verkade det väldigt lovande och här sitter jag nu och skriver en apply. Hoppas på det bästa! Tack för att ni tar er tid! p.s. kompisen var Cocacolaboy

Caiseman .
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined] Disc priest för 25man! Empty Sv: [Declined] Disc priest för 25man!

Inlägg av Aeerís mån mar 31, 2014 7:54 pm

Vi har tyvärr inte plats för flera healing präster i det här skedet, dessutom värkar du inte helt taggad själv då du säger att du blev "tvingad" att ansöka.
Men eftersom du är vän med cocacolaboy så kan vi erbjuda dig en Casualspot i guilden och på så sätt kanske vi kan erbjuda dig en trialspot i ett senare skede om det öppnas dörrar.

Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden om du vill komma in som casual.
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet