SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Shadow Priest Application

2 posters

Gå ner

[Accepted] Shadow Priest Application Empty [Accepted] Shadow Priest Application

Inlägg av Marshfello sön jun 01, 2014 8:21 pm

Info om dig själv:

Ålder: 20
Namn: Jacob Näsman
Bor: Stockholm

Info om din char

Klass: Priest
Specc: Shadow
Ilvl: 576
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Marshfello/advanced
Professions: Engineering/Tailoring

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Lärde mig fortfarande spelet med ett gäng vänner.
Tbc: PvPade mest.
Wotlk: Clearade allt i Naxx tier förutom Immortal och OS3D 25. I Ulduar tog jag allt förutom firefighter och alone in the darkness i 10 man, i 25 man tog vi endast ett par hardmodes. I TotC har jag för mig att jag tog Anub'arak i HC, vet att jag gjorde i 10, inte helt 100 på 25. ICC tog vi 11/12 HC.
Cata: Körde första tieret med vänner, tog endast ett fåtal HCs innan jag tröttnade och slutade spela WoW.
MoP: Kom tillbaka i sen SoO (runt årskiftet) och har sedan dess jobbat på att geara upp och har tillsammans med ett gäng vänner gjort en guild som har tagit 11/14 HC i 10 man.

Övrig info:

Lägg upp en bild på ditt UI: i.imgur.com/s4AKKuB.jpg

Gamla guilder: Executus: Madness Within, Conviction. Ragnaros: Mania

Varför leavat /kickad från dina gamla guilder: När jag började raida i Wrath var jag i en guild som hette Madness Within. Den hade ett bra 10 manna team men ett (mkt) sämre 25 manna team. Efter att ha fått bra resultat i 10 manna teamet blev jag och ett par vänner förfrågade att joina Convictions 25 manna team som hade bättre progress vilket vi sa ja till. Efter wrath lämnade jag servern för att spela med ett gäng andra vänner, dem som jag nu har gjort guilden Mania tillsammans med. Jag lämnar nu Mania för att vi inte kommer köra Mythic i WoD, vilket jag personligen vill göra, så jag försöker få en trial plats i Sublime i tid.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: De och säkert ett par till med förvarning.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Ja, säkert lite extra om det skulle behövas.

Har du mick som fungerar: Jadå.

Varför sökte du just till Sublime: Det verkar som en bra stabil guild med officers som är redo att göra vad som krävs för att föra guilden frammåt samt att jag sedan tidigare har vänner inom guilden (Teori och Savebilly).


Övrigt: Detta är andra gången jag appliar till Sublime, förra gången fick jag svaret att jag kunde få en casual plats tills WoD kommer då jag skulle få en trial plats. Kort därefter fick jag ett annat erbjudande från ett par tidigare vänner att göra en ny guild och börja från scratch, vilket jag tackade ja till med tanken att återvända till Sublime inför WoD launch. Efter att ha pratat lite med Aeeris så bestämde jag mig för att göra en ny application med målet att satsa 100% på Sublime.

Marshfello

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 14-02-06

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Shadow Priest Application Empty Sv: [Accepted] Shadow Priest Application

Inlägg av Aeerís mån jun 02, 2014 4:00 pm

Välkommen tillbaka ! Wink Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden ! Smile
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet