SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Combat Rogue Application

Gå ner

[Accepted] Combat Rogue Application Empty [Accepted] Combat Rogue Application

Inlägg av Primath1 mån maj 19, 2014 8:57 pm

Info om dig själv:

Ålder: 18
Namn: Melker
Bor: Göteborg
Övrigt: Pluggar för nuvarande samhällskunskap på gymnasiet och tar studenten om någon månad, på fritiden blir det främst utgångar, gym och game on som händer.

Info om din char

Klass: Rogue
Specc: Combat
Ilvl: 566 eq
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Primath/advanced
Professions: Engineering 600, Jewelcrafting 600

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Raidade inte i Vanilla
Tbc: Tyvärr inte i tbc heller
Wotlk: Clearade Naxx, EoE, OS, Ulduar, ToC, ICC med 9/12 HC och clearade även RS
Cata: t11 HC cleared, t12 HC cleared, t13 HC cleared
MoP: Har tyvärr inte spelat så mycket under MoP då jag inte har tyckt att raidsen har varit relativt underhållande men har clearat t14 på normal, MSV och Sha of Fear på HC, dessvärre inte under current content, T15 clearad med 1 hc då det var nuvarande, SoO 10/14 HC då jag kom tillbaka till spelet för drygt en månad sen.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : imgur.com/ALcxU3p

Gamla guilder: Exerceo, eftersom att jag inte aktivt spelat under denna expansionen har jag inte direkt haft några stabila guilder fram till denna och minns tyvärr inte namnet på guilden jag raidade med i Cata.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Jag känner att jag vill leava guilden då vi inte kan progressa på det sättet som jag hade velat då vi varje reset tvingas pugga 2-3 raiders som inte alltid heller kan komma på andra raiding dagar. Guilden recruitar inte aktivt och det ser ut som att det kan ta ett tag innan saker och ting ordnar sig.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Ska inte vara några problem med det.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Yes.

Har du mick som fungerar: Yes.

Varför sökte du just till Sublime: Jag vill raida med en guild som progressar väl och har förmågan att progressa väl i framtida expansioner och samtidigt hålla en positiv atmosfär i guilden.

Primath1
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Combat Rogue Application Empty Sv: [Accepted] Combat Rogue Application

Inlägg av Aeerís tis maj 20, 2014 7:09 pm

Välkommen till Sublime! Whispra Aeeris, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet