SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Declined]mage apply

Gå ner

[Declined]mage apply Empty [Declined]mage apply

Inlägg av Vyk mån apr 14, 2014 6:20 pm

Info om dig själv:

Ålder: Jag är 17 då jag skriver detta, men fyller 18 dagen för julafton -.-
Namn: Matthew Pettersson
Bor: Hyllinge, Skåne. (Utanför Helsingborg)
Övrigt: På min fritid gymmar jag (varje vardag efter skolan), är ute med mina 2 hundar (Alaskan Malamut hane. Blandras hona, 36 valpar på 4 år ungefär) ELLER så är jag ute med kompisar.

Info om din char

Klass: Mage
Specc: Arcane/Fire. Föredrar Fire då det är mer rotation i det hela, men har just nu, 2 dagar sedan speccat om till Arcane och allt det där då det skall vara den starkare speccen för mages just nu.
Ilvl: 563
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/V%C3%BDk/simple
Professions: Engineering: 600 inkluderat Sky Golem och dem nyare Engi sakerna. Tailoring: 600 med alla MoP patterns

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Ägde inte World of Warcraft vid denna expansion.
Tbc: Hade just börjat med WoW 2-3 veckor innan WotLK kom ut, så inget raidande för mig.
Wotlk: Då jag fortfarande var newbie raidade jag inte mycket, utan gjorde några bossar i ICC på min Belf Paladin tank (Paldradino) och ToC clear. Annat än detta kan jag inte komma ihåg.
Cata: Jag raidade inte mycket i början av expansionen. Jag clearade BoT normal, och BWD 4 bossar normal. Då FL kom ut tog jag ner dem första 3-4 bossarna och sedan la jag av med WoW för RL skäl. När Dragon Soul kom ut var jag en HC raider i guilden Ascension - Turalyon på min healer priest Lliure. Jag tog alla bossarna medan det var current (ok alla utan madness, 3% från att downa honom innan wipe!).
MoP: Jag började med MoP väldigt sent, så jag fick endast ner några på normal. MSV clear, ToES clear och rörde aldrig HoF. ToT downade jag endast bossarna upp till Animus, och lade sedan av med WoW tills SoO kom ut. Just när SoO kom ut downade jag allt till Nazgrim normal, och fick sedan lägga av med WoW ännu en gång då min dator gick sönder. När jag kom tillbaka efter 1-2 månader blev jag kickad ur guilden, för jag tydligen inte sa till dem jag skulle vara borta (det gjorde jag..) och nu har jag endast Malk+Spoils HC, då jag aldrig fått joina guilden på fresh clear hc. Endast blivit intagen på Siegcrafter och Paragons.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI: Jag använder mig utav en Elvui version såkallad "RedTuzk" (finns på WoWinterface.com) som jag gjort om lite, men i princip likadant som det. Jag har lagt till InfBanner, InfStorm, Infvengeance (för mina tanks), CombustionHelped, WeakAuras och TellMeWhen. Bossmods är BigWigs

Gamla guilder: Infinite Loop, Audaces Fortuna luvat.

varför leavat /kickad från dina gamla guilder : Jag lämnade Audaces för dem hade inget raid team på månader, och är fortfarande i Infinite Loop men redo att lämna dem då deras RL har något emot mig samt jag får aldrig raida, endast på Siegcrafter och Paragons.

Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Perfekt!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: Perfekta!

Har du mick som fungerar: Ja det har jag.

Varför sökte du just till Sublime: Jag sökte (söker) till Sublime då ni verkar vara en väldigt erfaren guild, väldigt progressiva och kunniga inom heroic content raidandet. Jag tycker ni verkar vara en bra guild för mig då jag söker en guild som är precis som denna, och ett plus i kanten är ju att det är en Svensk guild Very Happy Jag känner också att jag kan vara en tillgång till guilden med min underbara humor, självälskande personlighet och mitt intellekt inom heroic content farming  Very Happy

Vyk
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Declined]mage apply Empty Sv: [Declined]mage apply

Inlägg av Teddybear tis apr 15, 2014 1:50 pm

Tyvärr är du inte vad vi söker efter. Lycka till med guildsökandet!

//Teddybear
Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet