SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Hankm tor sep 04, 2014 9:36 pm

Info om dig själv:

Ålder: 22
Namn: Marcus
Bor: Norrköping
Övrigt: Trevlig prick som utövar kampsporten submission grappling, härlig närkontakt män emellan med mysiga tighta dräkter.
Bor i Norrköping med min sambo, som ogillar mitt "spelmissbruk" och har ett koppel hårt runt halsen på mig. Har alltid otur med bonus rolls, och jag är riktigt matglad.

Info om din char

Klass: Priest
Specc: Shadow
Ilvl: 576 (flera hc delar ouppgraderade)
Länka armory profile: eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Hankmoodyxqt/advanced
Professions: Inscription & Herbalism

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: Upp till Patchwerk
Tbc: Main-tank healer upp till Mu'ru.
Wotlk: Sindragosa 10HC, main-tank healer.
Cata: Fokuserade på PVP, körde lite FL10 men inte mycket mer än så.
MoP: Upp till spoils, varit och nosat på Siegecrafter samt Klaxxi, men inte fått ner dom.

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : imgur.com/lOkQm1f <- gammal bild, har även shadowpriest dottimers och extracd numer.

Gamla guilder:

* Loco Motives - Shattered Hand vanilla
* NooN - Shattered Hand tbc
* Echoes - Laughing Skull wotlk
* Beware - Shattered Hand cata(pvp guild)

Mist of pandaria:
* Stainless Steel - Draenor
* Diligence - Tarren mill
* Stark Industries - Tarren mill (nuvarande)

varför leavat /kickad från dina gamla guilder :
Jag lämnade Loco Motives vid Patchwerk i vanilla, då jag var ung och mina föräldrar nästintill förbjöd mig att spela dator, då mina studier blev lidande. Socialen kopplades in, och jag fick ett strikt schema över dom dagar och timmar jag fick spela. Olyckligt så passade inte dom in på LM's raids, så jag fick lämna.

NooN lämnade jag vid Mu'ru då min internetuppkoppling var riktigt slö, jag spelade med en dongel från 3 och main-tank healade med 300ms. Det funkade bra upp till Mu'ru, men därefter så fick jag välja att antingen åka till ett internetcafé varje raid eller hoppa av. Jag valde det sistnämnda.

Echoes lämnade jag då jag slutade med PVE och började med PVP istället. Jag och 4 irls tog oss upp till 2.3k rating i 5s, och hamnade på rank 10 på våran battlegroup.

Beware var ett guild med mina irls, vi var alla ett gäng som älskade pvp, och fokuserade på RBGS. Vi tog oss upp till 2.5k rating och sedan splittrades alla, vissa hoppade över till US för att lira seriös 3v3 och andra slutade spela spelet.

Stainless Steel hoppade jag av efter vi tagit ner Juggernaut. Jag ville testa på Holy PVP istället, vilket har gått helt OK för att vara ringrostig som holy priest. Jag har dock saknat att raida som shadow och joinade därefter Diligence på Tarren Mill.

Diligence såg jag som min räddning, mitt mål är att ta ner garrosh HC innan 6.0, och jag trodde verkligen att Diligence var kapabla till det. Men efter 2(någorlunda) bra raids, så dök endast jag och 2 till upp på raiddagar. Tydligen så var det internt bråk mellan RL och GM. Så en efter en lämande guilden, och därmed jag också.

Stark Industries är min nuvarande guild, deras team 1 har 14/14, medans vi i team 2 endast har tagit upp till Spoils under vår första raidvecka. Det saknas kommunikation, och jag ser inte att detta raidteam har en stabil framtid tills WoD släpps. Därav vill jag utöka mitt sökande efter en guild, som jag vet är kapabla att leva upp till mina förväntningar.


Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna:
Dessa 3 dagar har jag som fasta WoW-dagar, och Stark Industries har även dom dessa dagar. Så ja, jag kan dom dagarna!

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna:
Absolut, jag blir dock uppslukad när jag raidar, jag vill inte sluta vid 23, jag skulle kunna hålla på en hel natt och bara downa bossar. =D

Har du mick som fungerar:
Indeed! Är dock mindre pratglad vissa dagar. Beror helt och hållet på mitt humör, men jag pratar när jag behöver. Jag stör inte fokus under bossfights och jag leker inte med min push-to-talk.

Varför sökte du just till Sublime:
En person som jag raidade med i Diligence(Vokree) joinade er, jag slog snabbt upp er på WoWprogress och fick se att ni har det jag söker. Jag har även sett Denisé på WoW Sverige på facebook, och frågade om ni recruitade.
Ni har allt som jag söker, jag har kollat på livestream när Denisé raidat, jag har pratat med Vokree och jag har även hört mig för på Tarren Mill.

För att jag ska kunna klara av mitt mål innan 6.0 så behöver jag en guild som er.

Hankm
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty Sv: [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Aeerís fre sep 05, 2014 11:39 am

Tack för din ansökan, återkommer med svar så fort som möjligt !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty Sv: [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Hank fre sep 05, 2014 12:53 pm

Väntar tålmodigt!! Smile

Hank
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty Sv: [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Aeerís fre sep 05, 2014 3:25 pm

Välkommen till Sublime. Eftersom du har skrivit en mycket bra och utförlig ansökan så är vi villig att ge dig en trialplats även fastän du ligger efter både med gear och xp i SoO.

Din första raid blir på onsdag så se till att du kollar upp taktiker för dom bossarna du tidigare inte tagit, om det är något du undrar över angående våra taktiker så är det bara att fråga någon officer/raider så får dom hjälpa dig.

Whispra Aeeris, Samington, Puffen eller Soturi för en invite till guilden!
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty Sv: [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Hank fre sep 05, 2014 5:54 pm

Underbart =) Tack så himla mycket! Jag kommer stanna i Stark Industries fram till söndag, för att kunna raida med dom en sista gång. Dels för att förhoppningsvist få ner spoils, thok och siegecrafter, dels för att inte låta min save gå åt spillo.

Vi hörs av på Söndag grabbar och tjejer, jag uppskattar oerhört den här chansen ni gett mig!

Hank
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest Empty Sv: [Accepted] Hankmoodyxqt Shadowpriest

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet