SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av bästahuntern tor apr 17, 2014 5:27 am

Hejsan!

Söker nu guild för fortsatt farm under MoP och för framtida raiding i WoD, kände när jag började komma igång med HCs att puggs inte var att lita på då jag puggat väldigt mycket på senare tid istället för att ha satta tider och köra med guild, främst då jag varit arbetslös, små jobb, oregelbundna tider som gjort att det varit osäkert om jag kunnat hålla fasta raid tider. Men nu har jag ett stabilt jobb som kommer vara minst till 19e Januari 2016 och förhoppningsvis om behovet då fortfarande finns för mig så blir jag fast anställd inom kommunen. Jobbar med projekt förnuvarande där jag lär 80+ åringar hur man bl.a använder Ipads.

Namn Kalle
Ålder 24
Bosatt Norrköping

Char namn Bästahuntern (försöker leva mig upp till namnet, men kommer bytas vid nästa flytt till mig vanliga namn jaëger)
Server Ravencrest-Alliance
Specc förnuvarande BM för det mesta, men byter och testar mig fram för att maxa dpsen

Vanilla - spelade inte
TBC - började en vecka efter TBC release, kom igång snabbt med raidandet, clearade allt upp till SWP där min ända guild jag körde med under hela TBC tog ett break.

WotLK fortsatte med samma guild i ett par veckor, levlade sedan nya klasser och testade på, började spela Paladin tank i naxx/os 3d/malygos, bytte till rogue igen i Ulduar, sen gick jag över till Druid tank till en början sen Druid healer i ToC & ICC HC, va i en guild vid namn Divinum med världs rank på LK 25 HC, hade också ett par fina ranks på mina healing prestationer på många bossar i ICC bl.a LK. Var också med i Paragons dåvarande #1 världs etta, dom hade höga krav! för dom 3st utomstående varje vecka, och jag var med vid flertalet tillfällen och healade på min druid alt, körde druid healer som main då även.

Cata tog ett ganska långt break i början av Cata pg.a saker som hände, slutade gymnasiet, fick mitt första jobb, arbetade på körkort och hade tappat suget på spelet efter långa dagar vid wow och hardcore progressande i ICC.
Kom tillbaks tills Firelands release, clearade allt i FL HC förutom raggy, clearade allt i DS HC, körde FL & DS i en stabil weekly pugg, jag var med från början till slutet och det var en semi guild som bl.a gjorde videos till Fatboss guides, mitt namn ska finnas med på ett par utav deras videor från DS HC.

MoP raidade lite smått i början, många utav mina vänner hade slutat eller tagit ett break, körde igenom MSV normal, HoF normal och Toes normal, första bossen i HoF HC och alla förutom sista i MSV HC, ingen i Toes HC innan nerf tyvärr. När ToT kom så gick jag tillbaks och raidade med en guild jag varit aktiv med i WoTLK över ett år, körde igenom normal med dom och vid detta tillfälle hade många utav mina vänner börjat spela igen, och guilden jag var i hade aldrig full roster under flera veckors tid för att gå in i HC, så då blev jag alliance och har varit där sedan dess, alla jag känner förutom ett par casual kompisar som gör flex bara.

Så därav letar jag nu en stabil guild som har långvarig raid erfarenhet och som man vet kommer vilja göra sitt yttersta i WoD. Känns ganska svårt att få in en fot såhär tätt inpå nya expansionet, och att bevisa att man är det material ni söker under farm kanske inte är det lättaste men om ni ger mig en chans så ska jag visa er en riktigt grym hunter!

Förnuvarande har jag 11/14 HC kills, började raida med en guild Xrealm som jag hitta på openraid för 2.5 vecka sen. Varför jag inte flyttar över dit är då folk kommer på Onsdagar & Torsdagar, vi clearar 10-11 bossar, folk sitter och halvsover, ca 10 spelare verkar bara vilja få warforge upgrades och skiter i att komma för vidare progress på Siegecrafter, förra resett var så illa att vi inte ens hade folk online för att göra Thok...

Det jag förväntar mig utav Sublime är en spot i coren framöver när jag bevisat mig själv, att ni är uppriktiga mot mig, är jag inte utav det material ni söker så säger ni det till mig istället för att sätta mig på bänken, jag älskar att raida, normal som HC, progress eller farm, jag vill raida inte bara va i något jag kan visa upp för andra.

Det ni kan förvänta er utav mig är en spelare som alltid kommer förberedd, alltid gör sitt yttersta, bara glada miner inga sura, ser till att va påläst inför nya fights och att jag alltid gör mitt yttersta progress som farm!


Hoppas ni vill ge mig en chans! och hoppas om ni gör det att jag kommer kunna bevisa mig själv till 100%!

/Bästahuntern

Btag: jaeger#2823

bästahuntern
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty Sv: [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av bästahuntern tor apr 17, 2014 5:31 am

Såg efteråt att ni hade en mall som jag skulle använt mig utav, raid tiderna passar utmärkt, kan prata och förstå svenska eftersom jag är svensk innuti och utanpå. Jag har fungerande mic, bra dator och utrustning, jag lever själv i min 42kwm lägenhet och bestämmer själv vad jag gör i mitt liv.

bästahuntern
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty Sv: [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av Teddybear tor apr 17, 2014 9:10 am

Välkommen som trial till Sublime, whispra Teddybear, Aeeris eller Puffen för invite till guilden !

Teddybear
Teddybear
Admin

Antal inlägg : 28
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 37

https://sublimeeu.forumsv.net

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty Sv: [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av bästahuntern tor apr 17, 2014 10:26 pm

Okej gött! denna vecka är jag sparad i SoO och påsk osv i helgen middagar bl.a så kommer inte föra över på sekunden men tills resett eller någon dag innan ser jag till att komma.

Tänkte bara eftersom jag gärna vill ha plats för att kunna spela, hur ser er roster ut? har ni slackers som typ gett upp nu efter ni klarat allt som ni vill byta ut under tiden, eller bygger ni upp för att köra 25man, vill bara veta så man inte gör av med 450:- och får sitta ute utan att raida typ, det hade inte varit det roligaste.

Kan ni köra mig Xrealm första veckan för att testa mig så ni ser att jag är det ni vill ha så flyttar jag om jag är godkänd i era ögon?

Det är ändå 900:- förlorat om jag skulle få en vecka för att sedan veta att jag inte är tillräckligt bra, tror ju inte att det kommer att hända men vem vet vad som sker på dom 3 sista bossarna för min del.

adda gärna btag: jaeger#2823 så vi kan snackas vid!

/Kalle

bästahuntern
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty Sv: [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av bästahuntern mån apr 21, 2014 5:41 pm

Kan någon av er lägga till mig på Btag jaeger#2823 har lite frågor

bästahuntern
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted]Xrealm alliance - Hunter Empty Sv: [Accepted]Xrealm alliance - Hunter

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet