SUBLIME
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

[Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl

Gå ner

[Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl Empty [Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl

Inlägg av kallebahh . sön apr 06, 2014 4:47 am

Info om dig själv:

Ålder: 26 snart 27
Namn: Greger Johansson
Bor: Klippan
Övrigt: Jobbar 5-skift på en fabrik, kommer eventuellt gå ner på ren dagtid tills sommaren.

Info om din char

Klass: Warlock
Specc: Destro/ affli
Ilvl: 572 i destro och 570 i Affli
Länka armory profile:
Professions: Enchanting och tailoring båda max

Vad har du för raid Experience:

Vanilla: spelade ej
Tbc: spelade ej
Wotlk: Började spela så raidade ej så mycket bara "veckans raid"
Cata: Jag och 3 kompisar gjrde en egen Guild och raidade aktivit dock inget hc försen dragon soul kom ut.
MoP: samtliga raider innan nerf samt några bossar på hc 10/14hc för tillfället i SoO

Övrig info

Lägg upp en bild på ditt UI : Får detta ej till att fungera Sad

Gamla guilder: Egen guild fram MoP, därefter spelade jag i Låt Mig Va på Tarren Mill. raidade med dem fram till ToT då folk ville annat så folk lämnade likaså jag. flyttade till Stormrage Ally där jag hade min egna guld. Joinade Absolute vikings och raidade med dem till vi fick ner Garrosh på normal. Då slutade vår raid leader samt 1tank och 1healer. resten av Vikings gick med Ascension på stormrage kort däefter slutade vår raidleader samt några andra. så då bestämde jag mig för att bli horde och tarren mill igen.


Vi raidar 3 dagar i veckan (onsd, torsd, sön), kan du de dagarna: Jobbar som sagt 5skift så vissa dagar kan jag ej. ha räknat lite på det, blir att jag ej kan 5gr av 15. men 2 av dagarna kan jag pela fram tills 21:30.

Vi raidar 19.00 - 23.00 kan du vara med dom tiderna: så länge jag ej jobbar kan jag 24/7.

Har du mick som fungerar: ja

Varför sökte du just till Sublime: söker efter nytt hem, ni är svenskar, bra progress, hoppas kunna ha enstabil grupp att ha skoj med samt att se fram i mot WoD.
.

kallebahh .
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl Empty Sv: [Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl

Inlägg av kallebahh sön apr 06, 2014 4:48 am

kunde ej länka armory då jag är gäst på sidan. tyvärr

kallebahh
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl Empty Sv: [Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl

Inlägg av Aeerís sön apr 06, 2014 5:07 pm

Välkommen till Sublime, whispra Aeerís, Teddybear eller Puffen för en invite till guilden !
Aeerís
Aeerís

Antal inlägg : 55
Registreringsdatum : 13-04-12
Ålder : 33
Ort : Finland

Till överst på sidan Gå ner

[Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl Empty Sv: [Accepted] Kallebahh lvl90 warlock 571ilvl

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet